graviditet og loppestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2009

SaNiNa

Jeg er sat til af loppe stik... og er nu kommet i tvivl om jeg brude kontakte min læge da de er meget store og røde...

jeg har altid være modtagelig for loppe stik, men denne gang se de meget værre ud...
har en tid ved lægen i næste uge

hvad ville i gør? vente og se tiden an eller ringe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Pia

Det er præcis det samme problem jeg har lige nu..
I går og i forgårs er jeg blevet ædt af myg og min datter Lærke har fået mellem 15 og 20 stks på hendes ben og lår i år bare..
I børnehaven i dag nævner jeg så at hun har noget crem med til og blive smurt i, hvis nu det begyndte og klø igen ( hun har været pænt irreteret af det i nat)
så fortalte en af pædagoerne at hun syntes det ligende loppebid i stedet for.
Det er åbentbart højsæson for fugle og kattelopper lige nu..
Har straks tjekket hunden.. han har inegen lopper.. Men lopper fra katte og fugle ved jeg ikke om vi har fået.
Vi var i nærheden af hønsi søndags da mit starede.. Og er det fugle lopper kan man jo få det når man går i haven...

Jeg smøre mine med det crem man kan købe mod kløe på apoteket.
Normalt tager jeg høfeber piller mod kløen.. Det plejer og hjælpe helt kanont.. Det var et fif jeg fik sidste år..
Men dem kan jeg jo ikke tage, når jeg er gravid.
Hvis de ikke er hævet i flere dage, tror jeg ikke du behøver og gøre noget..
Lig evt litd koldt på dem eller skyld dig med kold vand.. det kan tage hævelsen..

Men det er mega træls og døje med.. Og så synd for min datter der også har fået dem.

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Jeg havet os mega mange loppe bid da jeg var gravid men gjorde ikke noget ved det.

Men synes da du skulle prøve at ringe til din læge, du har jo DESVÆRRE været så uheldig under din graviditet.

Knus

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

Tak søde piger...

vil kontakte min læge i morgen da jeg ser ud at ht og det klør jo helt vild det ene har jeg fået kradset så meget hul på at det bløder og er helt rødt uden om...

jeg er næsten sikker på at det er den hund som jeg har været sammen med i weekenden der må have lopper for vores katte kommer jo ikke lige frem ud så de kan få lopper, og de klør sig heller ikke det er kun mora....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.