Hvar var jeres før fødsel vægt og nu? ( Praletråd) ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

bobbles

ja tøsser hvad var jeres før fødsel vægt og er i kommet ned på den vægt igen eller længere ned?

med min første der er født i 2007 var min før fødsel vægt 89 kg. Med min anden der er født i 2011 var min før fødsel vægt 86 kg. Og nu ligger den på 70 kg!  

er faktisk glad og det er en dejlig fornemmelse. Man føler os man har meget mere selvtillid efter at have tabt sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flot at du har tabt dig så meget! 

Jeg er typen der aldrig går på en vægt, så ved ik hva jeg vejer, hverken før min sidste graviditet og nu denne gang. Altså jeg ved da godt jeg vejer for meget, men har bare aldrig følt det og er endeligt fint tilfreds med kroppen.

Dog ku jeg se at jeg tabte mig rigtig meget efter jeg havde fået thea og var mega glad for det, så håber at det samme sker denne gang! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

NinaNymannMadsen

før jeg blev gravid med den første i 2008 vejede jeg 48 kg og da jeg blev gravid med den anden i 2011 vejede jeg 55 kg og nu vejer jeg 63 kg så mangler at tabe mig lidt endnu.

Anmeld

19. maj 2012

Karo

Inden jeg blev gravid første gang vejede jeg 65 kg. Lige inden fødslen vejede jeg 82 kg og 10 mdr senere lige inden jeg blev gravid med nummer 2 vejede jeg 68 kg. Inden jeg fødte IDA vejede jeg 85 kgIHF her 2 år senere vejer jeg 58 kg, så jeg har tabt det hele pluds lidt ekstra

Anmeld

19. maj 2012

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

før jeg blev gravid med den første i 2008 vejede jeg 48 kg og da jeg blev gravid med den anden i 2011 vejede jeg 55 kg og nu vejer jeg 63 kg så mangler at tabe mig lidt endnu.

48 kg! wow det var godt nok ikke meget

Anmeld

19. maj 2012

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

48 kg! wow det var godt nok ikke meget

nop jeg var meget meget tynd. skal heller ikke helt der ned igen men vil gerne på de 55. jeg er ikek en stor pige generalt.

Anmeld

19. maj 2012

bobbles

Karo skriver:

Inden jeg blev gravid første gang vejede jeg 65 kg. Lige inden fødslen vejede jeg 82 kg og 10 mdr senere lige inden jeg blev gravid med nummer 2 vejede jeg 68 kg. Inden jeg fødte IDA vejede jeg 85 kgIHF her 2 år senere vejer jeg 58 kg, så jeg har tabt det hele pluds lidt ekstra

hvor skønt  mit slut mål og drømme mål er omkring 56 kg. Men ved ikke om min tykke krop kan komme helt derned, da jeg jo også er kraftig bygget så skal jeg nok passe lidt på  jeg er 2 kg fra at have en bmi som ligger under 25, så er jeg normal vægtig  men skulle gerne tabe mig så meget som muligt da jeg skal opereres om ca 2 måneder så må jeg ikke træne i et par måneder så det er bare om at få tabt de sidste kg mens tid er

Anmeld

19. maj 2012

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

nop jeg var meget meget tynd. skal heller ikke helt der ned igen men vil gerne på de 55. jeg er ikek en stor pige generalt.

hehe nå okay  

Anmeld

19. maj 2012

Bonde-liv

jeg vejede 54-55 kg før begge graviditeter. endte på 73-75 kg.

tabte kiloene begge gange i løbet af et lille halvt år vil jeg tro. vejer nu 56 kg.

Anmeld

19. maj 2012

4xGreve

Med Daniella vejet jeg 48 kg og ca. 1/2 år efter var jeg på samme vægt igen tros jeg tog 25+ kg. 

Med Milo vejet jeg 52 kg og jeg vejer nu et sted mellem 56-57 kg og han er 3 måneder og 9 dage. Målet er 55 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.