Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofiell89 skriver:Kl 1,45 fik jeg veer. De bider godt efterhånden. Manden får lov til at sove lidt, og min far kan arbejde lidt videre inden jeg giver besked Jeg har lige taget mig et langt varmt bad Vestøv ønskes, så det kan blive en hurtig fødsel
Lyder som en god idé manden får lov at sove lidt videre, du må også prøve at slappe lidt af Sender en masse ve støv afsted, håber du får en fantastisk fødsel, held og lykke
Joyce1986 skriver: Lyder som en god idé manden får lov at sove lidt videre, du må også prøve at slappe lidt af Sender en masse ve støv afsted, håber Dimic får en fantastisk fødsel, held og lykke
Lyder som en god idé manden får lov at sove lidt videre, du må også prøve at slappe lidt af Sender en masse ve støv afsted, håber Dimic får en fantastisk fødsel, held og lykke
sofiell89 skriver: Mange tak søde Opdatere på facebook når jeg engang har født. Kan ikke logge på baby.dk fra telefonen
Mange tak søde Opdatere på facebook når jeg engang har født. Kan ikke logge på baby.dk fra telefonen
Rigtig go fødsel og Finger for alt går som det skal
Kram
Håber du har godt gang i din fødsel eller den er veloverstået.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128