Jeg har veer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

sofiell89

Kl 1,45 fik jeg veer. De bider godt efterhånden. Manden får lov til at sove lidt, og min far kan arbejde lidt videre inden jeg giver besked Jeg har lige taget mig et langt varmt bad Vestøv ønskes, så det kan blive en hurtig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

DKTiha

sofiell89 skriver:

Kl 1,45 fik jeg veer. De bider godt efterhånden. Manden får lov til at sove lidt, og min far kan arbejde lidt videre inden jeg giver besked Jeg har lige taget mig et langt varmt bad Vestøv ønskes, så det kan blive en hurtig fødsel

Masser af ve støv sendes i din retning håber du får en fantastisk fødsel

Anmeld

19. maj 2012

JH12

Lyder som en god idé manden får lov at sove lidt videre, du må også prøve at slappe lidt af
Sender en masse ve støv afsted, håber du får en fantastisk fødsel, held og lykke

Anmeld

19. maj 2012

sofiell89

Joyce1986 skriver:

Lyder som en god idé manden får lov at sove lidt videre, du må også prøve at slappe lidt af
Sender en masse ve støv afsted, håber Dimic får en fantastisk fødsel, held og lykke

Mange tak søde Opdatere på facebook når jeg engang har født. Kan ikke logge på baby.dk fra telefonen

Anmeld

19. maj 2012

JH12

sofiell89 skriver:

Mange tak søde Opdatere på facebook når jeg engang har født. Kan ikke logge på baby.dk fra telefonen

Det bliver super spændende, du går en fantastisk tid i møde, jeg synes også fødslen var det hele værd. Men håber alt bare går godt

Anmeld

19. maj 2012

Koen.

Ih hvor spændende, held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel

Anmeld

19. maj 2012

babymus77

Rigtig god fødsel:-) Og god arb lyst;-)

Anmeld

19. maj 2012

frk-stoltze

Rigtig go fødsel og  Finger for alt går som det skal 

Kram

Anmeld

19. maj 2012

LR85

Håber du har godt gang i din fødsel eller den er veloverstået. 

Anmeld

19. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Jubii!! Kan baby så komme ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.