Hår og tøj? På fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Chevro

Heej !

Imorgen har jeg og min kæreste fået tid til fotoshoot hos en fotograf, til at få taget af os og maven! Er vildt spændt

Dog er jeg lidt i tvivl om jeg skal have håret til at hænge, have det sat op og hvilke farver tøj man skal bruge? / samt undertøj hvad der giver de bedste effekter, også fordi jeg ikke har prøvet sådan noget før. Men det er der jo nok mange herinde fra der har, så vil meget gerne høre lidt tips

Mvh Chevro / Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

frk-stoltze

Hej søde. Ihh det bliver spænende idag 

Jeg synes du skal tage et ekstra sæt undertøj med og to sæt tøj som fremhæver maven og gør dig smuk som altid ligesom på dine enge billeder

Anmeld

19. maj 2012

Sara.

Jeg ville google "gravid fotos" og så trykke på billeder..

..og så finde lige den stil jeg bedst kan li.

:-)

Anmeld

19. maj 2012

Holbæktrunten

Chevro skriver:

Heej !

Imorgen har jeg og min kæreste fået tid til fotoshoot hos en fotograf, til at få taget af os og maven! Er vildt spændt

Dog er jeg lidt i tvivl om jeg skal have håret til at hænge, have det sat op og hvilke farver tøj man skal bruge? / samt undertøj hvad der giver de bedste effekter, også fordi jeg ikke har prøvet sådan noget før. Men det er der jo nok mange herinde fra der har, så vil meget gerne høre lidt tips

Mvh Chevro / Malene

Hej Malene :0)

Jeg tog to forskellige slags undertøj med - det ene blev dog vraget da sort er rigtig dårligt på billeder.

Mit bedste råd er at du skal undgå sort påklædning. Og jeg havde håret sat op da jeg kom, og tog det ned ca halvvejs...

Mvh Janne 

Anmeld

19. maj 2012

Chevro

frk-stoltze skriver:

Hej søde. Ihh det bliver spænende idag 

Jeg synes du skal tage et ekstra sæt undertøj med og to sæt tøj som fremhæver maven og gør dig smuk som altid ligesom på dine enge billeder

Heej smukke

Du er da sød ;-) Har også fået lidt undertøj som passer sammen i sæt, og selve tøjet er lidt sværer at finde, men tager lidt forskelligt med derud - så må hun vælge og vrage !
Ja det bliver vildt spændende, så må vi se om det bliver godt nok.

Dog tror jeg at jeg lader håret hænge, og tager noget med til at sætte det op. Så er mulighederne lidt større

Anmeld

19. maj 2012

Chevro

Holbæktrunten skriver:

Hej Malene :0)

Jeg tog to forskellige slags undertøj med - det ene blev dog vraget da sort er rigtig dårligt på billeder.

Mit bedste råd er at du skal undgå sort påklædning. Og jeg havde håret sat op da jeg kom, og tog det ned ca halvvejs...

Mvh Janne 

Heey Janne

Tusinde tak for Info! Det er jo ret godt at vide, så skal jeg ikke tage 3 sæt sort med (; Dog vil jeg lige tage en smule med, så fotografen kan vrage det for mig Men hun sagde også noget Hvidt osv, så det har sikkert den bedste effekt!!

Knus

Anmeld

19. maj 2012

Chevro

Sara. skriver:

Jeg ville google "gravid fotos" og så trykke på billeder..

..og så finde lige den stil jeg bedst kan li.

:-)

Hehe, det har jeg nemlig gjort - og synes ikke vildt meget af det tiltaler mig Så ville lige høre andre meninger ;-)

Anmeld

19. maj 2012

Holbæktrunten

Chevro skriver:

Heey Janne

Tusinde tak for Info! Det er jo ret godt at vide, så skal jeg ikke tage 3 sæt sort med (; Dog vil jeg lige tage en smule med, så fotografen kan vrage det for mig Men hun sagde også noget Hvidt osv, så det har sikkert den bedste effekt!!

Knus

Velbekomme - godt jeg kunne hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.