Går på toilet hver anden time!!!? Normalt? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa de damer, jeg har et lidt klamt/trist problem som jeg ikke ved om er normalt

Jeg er idag 37+0 og jeg undskyld mit ligefremme sprog, skider hele tiden! Jeg er på toilet konstant, fordi jeg skal tisse flere gange i timen og derudover har jeg afføring næsten hver 2. time
Ved ikke om det er normalt, fordi jeg er så langt henne i min graviditet men det er ved at være rigtig irriterende, fordi man snart ikke kan tørre sig længere

Jeg håber virkelig nogle kan hjælpe mig lidt på vej her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Mutti2B

Hvor lang tid har det stået på? Nogle kloge siger jo at kroppen nogle gange tømmer sig fordi fødslen er nær

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Jamen nogle dage efterhånden, så det kan da nemt ske? Men det er bare ved at være en smule belastende.

Anmeld

19. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Jamen nogle dage efterhånden, så det kan da nemt ske? Men det er bare ved at være en smule belastende.

Kunne forestille mig at du er ved at være lettere hudløs down there . Et godt tip : spul dig med bruseren bagefter ( når du har bummelummet) og så ha vådservietter på køl til at tørre efter med. Det kan jo nærmest brænde helt i nummeren

Anmeld

19. maj 2012

JH12

Sådan havde jeg det også i ugerne op til min termin, og det er vidst helt normalt det er kroppens måde at tømme ud til, til fødsel
Jeg rendte også på toilet flere gange om dagen/ natten, og lavet både det ene og det andet.

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Kunne forestille mig at du er ved at være lettere hudløs down there . Et godt tip : spul dig med bruseren bagefter ( når du har bummelummet) og så ha vådservietter på køl til at tørre efter med. Det kan jo nærmest brænde helt i nummeren

Gik lige i bad i nat, da du skrev det. Det hjalp - så det var dejligt, så man kunne sove med mindre gener!

Men nu er det så bare begyndt at komme uden varsel nermest!

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Hejsa de damer, jeg har et lidt klamt/trist problem som jeg ikke ved om er normalt

Jeg er idag 37+0 og jeg undskyld mit ligefremme sprog, skider hele tiden! Jeg er på toilet konstant, fordi jeg skal tisse flere gange i timen og derudover har jeg afføring næsten hver 2. time
Ved ikke om det er normalt, fordi jeg er så langt henne i min graviditet men det er ved at være rigtig irriterende, fordi man snart ikke kan tørre sig længere

Jeg håber virkelig nogle kan hjælpe mig lidt på vej her?

Hej
det er meget normalt, jeg havde nøjagtig samme problem.

Min blære blev aldrig tømt ordentligt medmindre jeg sad på lokum i længere tid.

Så jeg ringede altid til min bedste veninde, så snakkede vi nogengange i en lille times tid, og så sjat pissede jeg imens vi talte.

Haha, det lyder klamt, men så kom det ud

Og jeg skulle også skide flere gange dagligt :p

Haha...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.