15 mdrs vaccinen.... hvordan reagerede jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Mutti2

Ja som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeres børn reagerede på 15 mdrs vaccinen!!

Vi skal derned i dag, og jeg har det ikke godt med det Milla-Victoria har været meget syg på det sidste, så jeg er lidt nervøs for om hendes imunforsvar er en smule svækket i forvejen!!

Ikke nok med det er en elendig dag pga hun skal vaccineres, så har jeg lige været ved tandlægen og få lavet mit første hul... er helt følelesesløs i den ene side af hovedet

Håber i andre har en bedre dag end mig

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

trunte89

Sara fik den sidste tirsdag, og har ikke reageret på den.
Hun har også været meget syg det sidste halve år, men der har ikke været noget
Hun skreg højest da hun kom ind i lokalet til sygeplejersken.
Da hun fik stikket kom der også et skrig, men var ligeså hurtigt overstået ( hvilket jeg bestemt ikke havde regnet med da den vidst svier ret meget den her.)

Men se positivt på det, når den er overstået er der æsten 3 år til næste

Anmeld

21. april 2009

charlottekri

jeg følger lige med her for min datter skal have sin på fredag og ved de andre 3 fik hun feber (de første 2 gange i hhv 24 og 21 timer og den sidste gang i 4 - 5 timer..) og er da lidt "spændt" på hvordan hun vil reagere denne gang..

Anmeld

21. april 2009

snefnug

hej

Oliver fik sin for 2 mdr siden, han havde feber de første 2 dage efter, men ellers havde han ikke nogen reaktion

Anmeld

21. april 2009

Sweet1978

Da min datter fik den for 5 mdr. var der ingen reaktion overhovedet, det har hun faktisk ikke haft ved nogen af vaccinerne. Så det kan gå smertefrit, vil jeg bare lige tilføje. Tror det er meget forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

21. april 2009

charlottekri

snefnug skriver:

hej

Oliver fik sin for 2 mdr siden, han havde feber de første 2 dage efter, men ellers havde han ikke nogen reaktion

puh, det lyder ikke lovende...

Anmeld

21. april 2009

Muffinmus

Faktisk kommer reaktionen først 7-10 dage efter, fik jeg af vide af lægen...på 10 dagen fik min søn feber i 3 dage....

Anmeld

21. april 2009

trunte89

MariaE skriver:

Faktisk kommer reaktionen først 7-10 dage efter, fik jeg af vide af lægen...på 10 dagen fik min søn feber i 3 dage....

ja, synes, at jeg læste i vaccinationskortet, at en reaktion kunne komme en til 3 uger efter.

Anmeld

21. april 2009

Tynen

Giver du lige en update på hvordan det gik?

Skal afsted med Stella imorgen nemlig

Anmeld

21. april 2009

Muffinmus

Ja, sådan gennemsnitligt 7-10 dage...men ingen børn er jo ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.