At starte op selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Jep det vil jeg prøve mig med, men hvordan og hvor osv.

- Sagen er den jeg pt. er arbejdesløs og jeg dur ikke til at have et arbejde vil helst selv sætte dagsordnen osv.

Jeg kunne godt tænke mig at sælge forskellige ting også på nettet, men hvilke ting og hvor skaffer man tingene fra osv. Jeg aner ikke så meget om det, men at være selvstædig ved jeg.. heeeeelp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

sarahb

Du skal først og fremmest se hvad der er behov for på marked.
Du skal have en ret stor start kapital. Ligge en markedsførings plan, finde forhandlere der kan tilbyde dig den bedste mark-up specielt i disse tider. Undersøge om der er noget minimums krav for indkøb, nogle distributører vil have man skal ligge 50-80.000 kr i hver sæson.
Have lagerplads, have kapital ca.15000 til opstart af WebShop.

Ja der er meget, men lige en lille hurtig tanke

Anmeld

18. maj 2012

henh01

nok i første omgang finde ud af hvad du vil sælge

dernæst finde ud af hvor det kan skaffes, hvad det ville koste dig. Du skal jo lægge en masse penge ud for indkøb af varene.

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Du skal først og fremmest se hvad der er behov for på marked.
Du skal have en ret stor start kapital. Ligge en markedsførings plan, finde forhandlere der kan tilbyde dig den bedste mark-up specielt i disse tider. Undersøge om der er noget minimums krav for indkøb, nogle distributører vil have man skal ligge 50-80.000 kr i hver sæson.
Have lagerplads, have kapital ca.15000 til opstart af WebShop.

Ja der er meget, men lige en lille hurtig tanke

Hvor finder man forhandlere og har du en ide til hvad det kunne være

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

nok i første omgang finde ud af hvad du vil sælge

dernæst finde ud af hvor det kan skaffes, hvad det ville koste dig. Du skal jo lægge en masse penge ud for indkøb af varene.

Mangler ideer til hvad jeg kan sælge og hvor man skal søge efter forhandlere..

Anmeld

18. maj 2012

sarahb

Anonym skriver:

Hvor finder man forhandlere og har du en ide til hvad det kunne være

Du skal finde ud af hvad danskerne går op i lige pt.
Det kan fx være økologi, det er både i madvarer, tøj, møbler af de rette materialer osv.
Dernæst er der mange der går op i sundhed, det kunne være i form af coaching, natur produkter m.m.
Så er designer varer i form af møbler osv. også i høj kurs men også noget der nok vil være meget dyrt at tage hjem m.m.

Ja ved det ikk, hvis jeg havde en lys ide så havde jeg nok udlevet den selv. Men som marked er i dag så havde jeg slet ikke ville ind i boget selvstændigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.