Flere billed ideer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Sille86

Nå så ringede min anden FOTO veninde, hva kan vi ikke mødes på stranden ved solnedgang, har lige nogle ideer jeg lige skal have prøvet af.. Smiler.. Så afsted med mig og mavsen, ud og stå i det kolde vand og posere føj det var koldt.. Men glæder mig til at vise jer resultatet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Nå så ringede min anden FOTO veninde, hva kan vi ikke mødes på stranden ved solnedgang, har lige nogle ideer jeg lige skal have prøvet af.. Smiler.. Så afsted med mig og mavsen, ud og stå i det kolde vand og posere føj det var koldt.. Men glæder mig til at vise jer resultatet...

Uh det glæder jeg mig til at se!

men UFF med koldt vand om fusserne.. Har du ik lige haft blærebetændelse?

Anmeld

19. maj 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Jo det var hammer koldt de første par minutter, men så var det egentlig ok... Den lægestuderende vurderede jeg havde blærrebetændelse satte mig i pencilin kur og gav mig besked dagen efter om at der alligevel ikke var noget da de dyrkede den... Ja bare de selv kan finde rundt i det, så jeg skulle stoppe behandlingen igen... Mystisk..

Anmeld

19. maj 2012

eliasogmor

Sille86 skriver:

sejt.....

Anmeld

19. maj 2012

Sille86

De er blevet så seje, hvis i har facebook kan i anmode mig som ven og se dem, sille perschke... Knus

Anmeld

19. maj 2012

Sille86

eliasogmor skriver:

sejt.....

Hvis du har facebook kan du se dem der..?

Anmeld

19. maj 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Hvis du har facebook kan du se dem der..

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Jo det var hammer koldt de første par minutter, men så var det egentlig ok... Den lægestuderende vurderede jeg havde blærrebetændelse satte mig i pencilin kur og gav mig besked dagen efter om at der alligevel ikke var noget da de dyrkede den... Ja bare de selv kan finde rundt i det, så jeg skulle stoppe behandlingen igen... Mystisk..

Den tur har jeg oz været igennem.. Har en pakke piller til næsten 200 kr jeg nåede at tage 6 af før de sagde jeg skulle stoppe igen.. Blev sgu oz sådan lidt HMRF!

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Hvis du har facebook kan du se dem der..

Hvis jeg skal finde dig på fjæs skal jeg bruge lidt mere end et fornavn

Du kan evt. oz prøve at tilføje mig.. Pernille Jensen, Jyderup

Anmeld

21. maj 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Hvis jeg skal finde dig på fjæs skal jeg bruge lidt mere end et fornavn

Du kan evt. oz prøve at tilføje mig.. Pernille Jensen, Jyderup

Den kan ikke finde dig søde.. Sille perschke knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.