DK skriver:
Altså. Sidder her og skal koncentrere mig. Og så har vi en, éen flue indenfor. Vores hus er 140 m2, og alligevel er det kun sjovt at flyve liiiige der hvor jeg sidder. LAND dog på noget andet end mig, computeren og mine bøger for dælen da. Altså hvad med at flyve ud i køkkenet og spise nogle krummer eller noget. Der er chancen for at blive jordet af en avis også så meget mindre!!!
De fluer har da jord i hovedet. ØV
Jeg skal lige ud med lidt mere galde:
Så var jeg til snart-bachelor-møde på jura i dag, da jeg

bliver bachelor her til sommer. Her fortæller de om hvordan man vælger fag på kandidaten, søger ny SU og den slags.
Så har de kraft-ederme lavet en ny "elite-kandidat-uddannelse" for de allerklogeste. Man skulle ligge blandt top 20% af årgangen og derudover være særligt kvalificeret for at blive optaget. Det brugte de halvdelen, HALVDELEN af tiden på at snakke om. Om at alle de førende advokatfirmaer i Århus var tilknyttet, at de fik praktik pladser (ellers HELT umuligt) og bla. bla. bla.
Tak for den "kolde skulder" og reminder om ikke så "top 20%" præstationer til alle os andre. ØV. Blev simpelthen i så dårligt humør! Jeg er ikke en af dem der har 00 med på karakterbladet, men jeg er ihvertfald heller ikke top 20%. Jeg sad bare og fik mega nederen på og tænkte at nu kunne jeg fandme ALDRIG få et job når jeg er færdig, når der bliver uddannet elitekandidater samtidig som mig, som alle de førende advokatkontorer så ovenikøbet kender i forvejen.
(ja ja ved godt de er gode og fortjener det og alt muligt, blev bare selv så træt af det) JEG VIL FANDME OGSÅ VÆRE ELITE

ØV BØV. Kunne de ikke bare have holdt det almindelige møde, og så holdt det andet bagefter for intresserede, så vi andre dødelige ikke behøvede at sidde der og få gnedet ekstra salt i såret.
Anmeld