kjole til bryllup på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.420 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

roenlund

Manden og jeg skal giftes på rådhuset d. 14 Juli og derefter holde noget hyggeligt i haven derhjemme og jeg glæder mig helt vildt

Men men men, jeg kan ikke finde nogen kjole jeg kan liog kan betale

Jeg vil IKKE have en alm brudekjole, men bare en sommerkjole som kan bruges til anledningen... Mit problem er at finde noget jeg tror er pænt til mig da jeg har taget mange kilo på og nu er en str 44/46 ca (tror jeg), og har en del mave og jeg har ikke lyst til at se gravid ud til mit bryllup når det ikke er tilfældet...

Så kære fantastiske Kvinder kan i hjælpe mig, med nogle forslag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har en lang gallakjole, som jeg synes kunne være perfekt til sådan en dag

Men hvad tænker du selv, at det skal være? Lang, kort, lys eller farvet?

Og tillykke med, at i skal giftes

Anmeld

18. maj 2012

foto på lærred

Tillykke med det kommende bryllup. Mht dine ekstra kilo, så har jeg set at man i de fleste undertøjs butiker kan købe sådanne "shape" undertøj/strømpebukser/kjoleting, måske det er noget hvis du tænker du har brug for en "hjælpende hånd" under brudekjolen

Anmeld

18. maj 2012

roenlund

AnjaM skriver:

Jeg har en lang gallakjole, som jeg synes kunne være perfekt til sådan en dag

Men hvad tænker du selv, at det skal være? Lang, kort, lys eller farvet?

Og tillykke med, at i skal giftes

Mange tak

Jeg tænker at den nok skal være sådan mellemlang... mht farve kunne jeg rigtig godt tænke mig noget farvet, ender næsten altid med at købe sort men synes at det er lidt mere sommeragtigt med farve :-)

Anmeld

18. maj 2012

roenlund

foto på lærred skriver:

Tillykke med det kommende bryllup. Mht dine ekstra kilo, så har jeg set at man i de fleste undertøjs butiker kan købe sådanne "shape" undertøj/strømpebukser/kjoleting, måske det er noget hvis du tænker du har brug for en "hjælpende hånd" under brudekjolen

Det har jeg godt tænkt på, har også kigget online men synes det er svært at vurdere hvor meget de hjælper og hvilken str... Men det kunne være jeg skulle gå ind i en fysisk forretning

Anmeld

18. maj 2012

roenlund

LuLy skriver:

Asos har en super fin plus size kollektion

http://www.asos.com/Women/Curve/Dresses/Cat/pgecat egory.aspx?cid=9579&affid=2369&WT.srch=1

den må jeg lige få kigget lidt på

Anmeld

18. maj 2012

lycly

roenlund skriver:

Mange tak

Jeg tænker at den nok skal være sådan mellemlang... mht farve kunne jeg rigtig godt tænke mig noget farvet, ender næsten altid med at købe sort men synes at det er lidt mere sommeragtigt med farve :-)

Undskyld jeg lige blander mig, men gå ind til Triumph - de er bedst til sådan noget med at finde den rette størrelse + deres undertøj/shapingtøj sidder bare bedre

Anmeld

18. maj 2012

roenlund

LuLy skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men gå ind til Triumph - de er bedst til sådan noget med at finde den rette størrelse + deres undertøj/shapingtøj sidder bare bedre

du må meget gerne blande dig, vil helst finde det rigtige i første forsøg så jeg ikke skal bruge ekstra penge på noget der ik virker...

Anmeld

18. maj 2012

lycly

roenlund skriver:

du må meget gerne blande dig, vil helst finde det rigtige i første forsøg så jeg ikke skal bruge ekstra penge på noget der ik virker...

Så synes jeg virkelig du skal gå til Triumph. Det er måske lidt dyrt, men det er virkelig pengene værd - man får altså bare lige det der pænere løft/hold end man får af undertøj andre steder fra. Man ser tydeligt en forskel - og det styrker selvtilliden helt vildt. Og du skal jo gerne stråle på din bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.