Han kan ikke komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja eller jo kan han godt men ikke ind i mig vi har fint sex men er åbenbart ikke Strem nok  mere til han kan mærke nok og komme af det...

Han siger han kan leve med det og får ham da til at komme ...

Men holder det i det lange løb eller...

Er der noget jeg kan gøre for at blive mere Strem igen laver knipe øvelser hele tiden snart...

Håber nogen kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Ja eller jo kan han godt men ikke ind i mig vi har fint sex men er åbenbart ikke Strem nok  mere til han kan mærke nok og komme af det...

Er der noget jeg kan gøre for at blive mere Strem igen laver knipe øvelser hele tiden snart...

Håber nogen kan hjælpe 

køb en penisring til ham

Anmeld

18. maj 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Håber nogen kan hjælpe 

Der er nok ikke andet for end - flere bækkenbundsøvelser. 

Anmeld

18. maj 2012

celkt

det lyder som et ubehageligt problem, - har du lige født eller hva?!? for så er der håb forude, det tager nok et ½ til et helt år, men med hyppige knibeøvelser kan du blive næsten lige så stram som før...

men derudover kan du køber en penisring til ham med en vibrator på, den skal ikke være så stram at den forhindrer ham i at komme, men med vibrationerne vil det sikkert hjælpe ham til at komme i dig. Jeg har også i en gang set sådan en ting, der hed noget i retning af et hand-job, en rørformet tingest i silikone med dutter inde og ude, som man kan trække over kalorius og bruge mens man dyrker sex. Hovedet er frit, den sidder kun på skaftet. Den skulle få den kære mand helt op i den syvende himmel...

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det lyder som et ubehageligt problem, - har du lige født eller hva?!? for så er der håb forude, det tager nok et ½ til et helt år, men med hyppige knibeøvelser kan du blive næsten lige så stram som før...

men derudover kan du køber en penisring til ham med en vibrator på, den skal ikke være så stram at den forhindrer ham i at komme, men med vibrationerne vil det sikkert hjælpe ham til at komme i dig. Jeg har også i en gang set sådan en ting, der hed noget i retning af et hand-job, en rørformet tingest i silikone med dutter inde og ude, som man kan trække over kalorius og bruge mens man dyrker sex. Hovedet er frit, den sidder kun på skaftet. Den skulle få den kære mand helt op i den syvende himmel...

Nej har ikke lige født det er lidt over 1 år siden nu og det er ikke far til de små har haft en hygge ven ind jeg fandt noget fast og han er lidt mindre og havde intet problem med at mærke  det...

Ham den ny fast er følsom ved berøring men  ja 

Anmeld

18. maj 2012

Rikkeas

Gigl skriver:

Der er nok ikke andet for end - flere bækkenbundsøvelser. 

Det tager 100 år det lort, jeg træner min bækkenbund jævntligt, og der er gået 19 måneder siden jeg fødte, og jeg føler ikke jeg kommer videre 

Anmeld

18. maj 2012

OktoberMor

Ja... Køb en penisring til ham.. :-) Og ellers så køb sådan en opstrammer ting på nettet som kan hjælpe med knibeøvelserne, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.