1.fødsel vs 2.fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Er lidt nysgerrig om jer der har født mere end en gang, om i fødte hurtigere  2. Gang end 1. Gang 

Min første varede 6 timer fra første ve til h*n var ude, og alle siger at min næste bliver meget hurtigere.. 

Min mors fødsel med mig tog 6 timer og med nummer 2 3timer, nr 3 1 time og nr 4 20 min

Min mor siger jeg nok ender at blive hurtigeføder ligesom hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig om jer der har født mere end en gang, om i fødte hurtigere  2. Gang end 1. Gang 

Min første varede 6 timer fra første ve til h*n var ude, og alle siger at min næste bliver meget hurtigere.. 

Min mors fødsel med mig tog 6 timer og med nummer 2 3timer, nr 3 1 time og nr 4 20 min

Min første tog 3 timer.

Min anden tog også 3 timer - men jeg tror, at det tog "så lang tid", fordi jeg de sidste tre måneder af graviditeten kastede op flere gange hver dag  var helt udslidt. I den første graviditet var jeg i rigtig god form hele vejen.

Anmeld

18. maj 2012

SukkerDronning

Anonym skriver:

Gisp Det må du ikke sige, bliver da lidt skræmt

Min tog 3 og 40 min fra første ve. Jeg født hjemme (planlagt). Jordemoderen sagde godt, at det ikke var sikkert at der kunne nå at komme en jordemoder ud til os næste gang. Så der skulle vi snakke om, hvordan vi klare det selv, just in case. MEN jeg havde da ikke regnet med, at det ville falde så meget i tid, som med din mors fødsler

Har desværre ingen eraring jeg kan dele ud af endnu

Anmeld

18. maj 2012

Toshiba

min første fødsel tog 46 timer - fra 1. ve 

min anden fødsel tog 3½ time - fra 1. ve

så klart hurtigere

Anmeld

18. maj 2012

chael

1. Fødsel 6 timer.

2. Fødsel 3 1/2 time

3. Fødsel 1 time og 39 min.

Alle talt fra første ve eller ved vandafgang.

Så for mig har der helt klart været noget om det.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.