spiral.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik oplagt en spiral i sidste uge. Og fik afivide af lægen, at den ku kontroleres ved at mærke om der var en snor.

Jeg ville lige kontrolere her tidliger, og kan ikke længere mærke nogle snor! bør jeg kontakte min læge og få det tjekket? jeg tør ikke have samleje med min kæreste, hvis den sku ha rykket sig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg fik oplagt en spiral i sidste uge. Og fik afivide af lægen, at den ku kontroleres ved at mærke om der var en snor.

Jeg ville lige kontrolere her tidliger, og kan ikke længere mærke nogle snor! bør jeg kontakte min læge og få det tjekket? jeg tør ikke have samleje med min kæreste, hvis den sku ha rykket sig eller?

Jeg har spiral og har aldrig selv kunne finde/mærke snoren.
Fik den lagt op i dec, og var så til tjek i jan efter først mens, for at se om den var der og sad rigtig. Og det gjorde den, men kan ikk selv mærke den

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg har spiral og har aldrig selv kunne finde/mærke snoren.
Fik den lagt op i dec, og var så til tjek i jan efter først mens, for at se om den var der og sad rigtig. Og det gjorde den, men kan ikk selv mærke den

okey, hvor underligt de så siger man skal mærke efter selv.. hvis snoren er der burde den sidde rigtigt.. underligt!

blev bare helt paf

Anmeld

18. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

okey, hvor underligt de så siger man skal mærke efter selv.. hvis snoren er der burde den sidde rigtigt.. underligt!

blev bare helt paf

Det kan jeg godt forstå du gjorde...
Men jeg har aldrig selv ku mærke den snor, og kan stadig ikk. Og har nævnt det for lægen og hun sagde bare at den sad som den skulle så ingen problem. Og ville først se mig om et halv til et hel år igen.

Anmeld

18. maj 2012

Nitz - <3 David

Den er rigtig rigtig svær at mærke.. Den er jo vildt tynd.. Jeg skal ihvertfald "mærke" godt efter.. Men har du ikke fået en tid til at få den tjekket? Det skulle jeg en måned efter opsættelsen..

Så må i jo bestytte jer med kondom indtil tjek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.