Hvordan vasker man et taeppe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Gravid2012

Har aldrig haft taeppe foer, og nu har jeg faaet et mega et der fylder det halve af stuen, men nu kom jeg da i tanke om hvordan man vasker saadan en ? Og hvor tit vasker i jeres taepper ?

haaber i har en go dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

tithi

Gravid2012 skriver:

Har aldrig haft taeppe foer, og nu har jeg faaet et mega et der fylder det halve af stuen, men nu kom jeg da i tanke om hvordan man vasker saadan en ? Og hvor tit vasker i jeres taepper ?

haaber i har en go dag

Nu har jeg ikke selv tæpper, men så vidt jeg ved, vasker man ikke tæpper. Hvis der kommer pletter kan man få pletfjerner til tæpper, og det er da også muligt at man kan sende et tæppe til rensning på et renseri. Hvis man har et væg-til-væg tæppe som er meget beskidt kan man bruge en damprensningsmaskine, de kan lejes.

Anmeld

18. maj 2012

Gravid2012

tithi skriver:

Nu har jeg ikke selv tæpper, men så vidt jeg ved, vasker man ikke tæpper. Hvis der kommer pletter kan man få pletfjerner til tæpper, og det er da også muligt at man kan sende et tæppe til rensning på et renseri. Hvis man har et væg-til-væg tæppe som er meget beskidt kan man bruge en damprensningsmaskine, de kan lejes.

aaaa okay..tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.