Read the baby, not the books.
Vil klart kunne anbefale en strækvikle, sådan én brugte vi meget til vores søn, da han havde kolik og havde brug for meget nærkontakt.
Den er faktisk ret nem at have med at gøre og den er slet ikke så svær at lære og binde, fordelen er at når først den er bundet kan du tage bebs op og ned som det passer dig og du kan amme i den tilmed.
Jeg synes næsten du skal tage et kig forbi slyngebarn.dk og oprette en bruger, det er et forum for alle os som bære på bebs i ergonomisk bæreudstyr og faktisk er der en stort brugt vikle og bære sele afdeling dér også OG dér er altid en slyngel i nærheden af dig som med glæde vil komme og vise dig hvordan du gør.
Jeg bruger selv fastvikle, mai-tai og lomme slynge og kunne ikke undvære nogen af dem i hvordan til trods for min søn nu snart er et år.
Det nemt at have med alle steder, da vi har en lille bil og ikke har plads til klapvogn eller barnevogn, så det nemt lige at tage vikle eller bære sele med.
Håber du kigger forbi slyngebarn, lyder til du ville finde stor inspiration derinde og ellers hvis du har spørgsmål er du velkommen til at spørge mig
Anmeld