?? Om slynger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Tulle28

Nu varer det ikke længe før jeg kan kalde mig mor til 2:-) Og jeg tænker, at en slynge sikkert vil blive brugt rigtig meget ifm. madlavning, hentning af min store datter i vuggestue osv. osv.

Vi havde en Babybjørn bæresele da min datter var lille, men brugte den stort set aldrig. Dels gad hun ikke sidde i den og dels synes jeg, jeg har hørt så meget dårligt om pasformen og komforten (for barnet).

Men hvad skal jeg så? Slyngevikle synes jeg ser SÅ besværligt ud, men er det måske ikke, når først man har fået et kursus. Men er der ellers nogen alternativer?

Kram Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Team Putte

Tulle28 skriver:

Nu varer det ikke længe før jeg kan kalde mig mor til 2:-) Og jeg tænker, at en slynge sikkert vil blive brugt rigtig meget ifm. madlavning, hentning af min store datter i vuggestue osv. osv.

Vi havde en Babybjørn bæresele da min datter var lille, men brugte den stort set aldrig. Dels gad hun ikke sidde i den og dels synes jeg, jeg har hørt så meget dårligt om pasformen og komforten (for barnet).

Men hvad skal jeg så? Slyngevikle synes jeg ser SÅ besværligt ud, men er det måske ikke, når først man har fået et kursus. Men er der ellers nogen alternativer?

Kram Tulle

Vi har købt sådan en her til lillefisen der kommer til verden om en måneds tid Om den er god eller ej ved jeg ikke, men synes den er skide smart og frem for alt ENKEL!

http://www.perognille.dk/Minimonkey-farver

Anmeld

18. maj 2012

DenLykkelige

Tulle28 skriver:

Kram Tulle

Vil klart anbefale denne Da den kan bruges fra nyfødt i vuggestilling, til det store barn der vil sidde på ryggen

http://slynger.dk/group.asp?group=19

Anmeld

18. maj 2012

SukkerDronning

Vi har en ringslynge fra mamaslife, den er ok og vi bruger den stadig (vores datter er 18 mdr) og så har vi en Beco bæresele, den er for lækker! Kan varmt anbefales, vi valgte den efter at vi havde undersøgt markedet grundigt. Den kan kan spænde baby fast og derefter tage den på. Hvilket gør det nemt at få den på ryggen. Ellers minder manduca meget den. Baby kan ikke vende frem som i en babybjørn, fordi der ikke er sundt. 

Anmeld

18. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vil klart kunne anbefale en strækvikle, sådan én brugte vi meget til vores søn, da han havde kolik og havde brug for meget nærkontakt.

Den er faktisk ret nem at have med at gøre og den er slet ikke så svær at lære og binde, fordelen er at når først den er bundet kan du tage bebs op og ned som det passer dig og du kan amme i den tilmed.

Jeg synes næsten du skal tage et kig forbi slyngebarn.dk og oprette en bruger, det er et forum for alle os som bære på bebs i ergonomisk bæreudstyr og faktisk er der en stort brugt vikle og bære sele afdeling dér også OG dér er altid en slyngel i nærheden af dig som med glæde vil komme og vise dig hvordan du gør.

Jeg bruger selv fastvikle, mai-tai og lomme slynge og kunne ikke undvære nogen af dem i hvordan til trods for min søn nu snart er et år.

Det nemt at have med alle steder, da vi har en lille bil og ikke har plads til klapvogn eller barnevogn, så det nemt lige at tage vikle eller bære sele med.

Håber du kigger forbi slyngebarn, lyder til du ville finde stor inspiration derinde og ellers hvis du har spørgsmål er du velkommen til at spørge mig

Anmeld

18. maj 2012

Tulle28

Fru Skovrup skriver:

Vil klart kunne anbefale en strækvikle, sådan én brugte vi meget til vores søn, da han havde kolik og havde brug for meget nærkontakt.

Den er faktisk ret nem at have med at gøre og den er slet ikke så svær at lære og binde, fordelen er at når først den er bundet kan du tage bebs op og ned som det passer dig og du kan amme i den tilmed.

Jeg synes næsten du skal tage et kig forbi slyngebarn.dk og oprette en bruger, det er et forum for alle os som bære på bebs i ergonomisk bæreudstyr og faktisk er der en stort brugt vikle og bære sele afdeling dér også OG dér er altid en slyngel i nærheden af dig som med glæde vil komme og vise dig hvordan du gør.

Jeg bruger selv fastvikle, mai-tai og lomme slynge og kunne ikke undvære nogen af dem i hvordan til trods for min søn nu snart er et år.

Det nemt at have med alle steder, da vi har en lille bil og ikke har plads til klapvogn eller barnevogn, så det nemt lige at tage vikle eller bære sele med.

Håber du kigger forbi slyngebarn, lyder til du ville finde stor inspiration derinde og ellers hvis du har spørgsmål er du velkommen til at spørge mig

Tusind tak, det vil jeg straks gøre:-)

Anmeld

18. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvis du opretter dig derinde ville jeg råde dig til at skrive hej og lidt info om dig selv i del hér dér heder: ny på slyngebarn. http://slyngebarn.amandur.dk/forum/forumdisplay.ph p?f=34

så vil du blive budt velkommen og det giver en idé om hvem du er og hvad du ønsker at finde

hér kan du så finde hjælp til at finde det rette bære grej: http://slyngebarn.amandur.dk/forum/forumdisplay.ph p?f=52

Anmeld

18. maj 2012

Tona

Tulle28 skriver:

Kram Tulle

Vi har en Mei-tai som vi er virkelig glade for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.