Hvordan er det med KH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er alene med min søn og jeg er på SU lige nu. Har været på KH før, så jeg har styr på det med at skulle søge når dette studie er slut.

Men sagen er den at jeg er flyttet LANGT VÆK fra min vante omgangskreds, og min familie .. Og jeg føler mig sgu lidt alene, selvom jeg nu har boet i denne by i 1 år.
Så jeg har tanker om at flytte tilbage omkring min familie og mine venner, og derfor nok lige være på KH i et halvt år, indtil jeg kan starte på ny studie til januar. 

Men så kommer det med et indskud ..
Og jeg har så fået tilbudt af min far og hans kone at bo hos dem i én månede, så jeg kan spare sammen til indskudet, så jeg undgår et lån i banken.

Men hvordan bliver KH så?
Hvis jeg bor hos min far, under 25 og har barn?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er alene med min søn og jeg er på SU lige nu. Har været på KH før, så jeg har styr på det med at skulle søge når dette studie er slut.

Men sagen er den at jeg er flyttet LANGT VÆK fra min vante omgangskreds, og min familie .. Og jeg føler mig sgu lidt alene, selvom jeg nu har boet i denne by i 1 år.
Så jeg har tanker om at flytte tilbage omkring min familie og mine venner, og derfor nok lige være på KH i et halvt år, indtil jeg kan starte på ny studie til januar. 

Men så kommer det med et indskud ..
Og jeg har så fået tilbudt af min far og hans kone at bo hos dem i én månede, så jeg kan spare sammen til indskudet, så jeg undgår et lån i banken.

Men hvordan bliver KH så?
Hvis jeg bor hos min far, under 25 og har barn?  

Jeg mener ikke at KH forandres af at du bor hjemme. Der er en sats til dem under 25 og en sats til dem over 25. I og med at du er forsørger vil jeg mene at din sats vil være det samme som dem over 25

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg mener ikke at KH forandres af at du bor hjemme. Der er en sats til dem under 25 og en sats til dem over 25. I og med at du er forsørger vil jeg mene at din sats vil være det samme som dem over 25

Så ingen ændringer .. Men bare det samme som før ?

Anmeld

18. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Så ingen ændringer .. Men bare det samme som før ?

Ja, det vil jeg bestemt mene...men man kan jo altid ringe til kommunen og spørge dem hvis man vil være helt sikker

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ja, det vil jeg bestemt mene...men man kan jo altid ringe til kommunen og spørge dem hvis man vil være helt sikker

Det kan man! Tak for hjælpen !

Anmeld

18. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Det kan man! Tak for hjælpen !

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.