nerve i ballen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Princesspigen

Tanjadamgaard skriver:

Det sker fordi vores muskler i ballen, går fra at være stærk til at  blive svag/slap pga graviditeten. Jeg døjer selv med det desværre.  Min kæreste er fysioterapeut og siger at det er meget normalt, men man kan mindske det ved at lave nogle øvelser som fx bækkenløft. 

Men du kan søge på nogle øvelser på nettet,  for "gluteus medius" som oftest er den muskel vi får ondt i - håber det kan hjælpe lidt  

arr okay.. takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Princesspigen

come2 skriver:

Min søster døjede også med det. mener det var akupunktur hun fik 2 gange og væk var det

jeg får arkopunktur for min kvalme måske jeg os skal nævne nerven over for hende..

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Princesspigen skriver:

ja rigtig nok..  

skal se min lille trold på mandag, glæder mig  sidst vinkede den til os  

Ej hvor bliver det spændende Det er så dejlgt at se den lille - det er så uvirkeligt Flovt nok ku jeg ik se hvad der var hvad- var manden og lægen der måtte forklare  

Anmeld

18. maj 2012

fairlady

du kan også ligge noget varmt på, for at løsne op. Eller noget koldt for at tage smerterne. man kan også købe en lille massagebold i en sportsbutik. Stå med rumpen op ad væggen med bolden mellem balde og væg. Det er DEEEJLIGT!

Anmeld

18. maj 2012

Bak

Princesspigen skriver:

jeg er idag 19+0

har de sidste dage haft problemer med en nerve der bliver ved med at sætte sig i klemme i den højre balle, er det normalt ved en graviditet eller er det i forbindelse med min rygskade at dette sker ?

har ikke oplevet det eller noget ligende før..

desuden er jeg nu 19+0 med "uge dag" fredag, det vil sige ugen skifter hver fredag.. hvornår er jeg så precis 20 uger, altså halvvejs.. ? er det bare 20+0 eller ?

for det hedder jo 19 + så er jeg i 20 uge ? ?

Du er halvvejs ved 20+0, fordi termin er 40+0 (Og altså først når du går ind i 21. uge...)

Anmeld

18. maj 2012

Princesspigen

LotusCPH skriver:

Ej hvor bliver det spændende Det er så dejlgt at se den lille - det er så uvirkeligt Flovt nok ku jeg ik se hvad der var hvad- var manden og lægen der måtte forklare  

vi har være til NFén og der sys jeg det gik meget godt med at se hvad der var hvad... nu skal vi til MDén så må vi se om jeg er lige så god  hihi

Anmeld

18. maj 2012

Princesspigen

anbo skriver:

Du er halvvejs ved 20+0, fordi termin er 40+0 (Og altså først når du går ind i 21. uge...)

arr okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.