Det er heldigvis kun sjældent Kirstine på 5 år er derude, men det kommer da oftere nu end før.
Den anden dag nægtede hun at spise og var SKIDE sur over vi skulle have rester fra dagen før. Hun ville have noget nyt. Hun kunne heller ikke lide det den dag, selv om hun havde spist masser dagen før. Hun ville ikke sidde ved bordet men kun se TV, og hun NÆGTEDE at dække bord som ellers er hendes "job" hver aften. Hun lå bare på gulvet og hylede rasende!!! Jeg gav hende mange muligheder for at rette op og blive "sød" igen men det lykkedes overhovedet ikke. Til sidst lagde vi hende i seng. Hun skreg rasende primal-lyde inde fra hendes værelse, som jeg slet ikke vidste hun havde i sig

, men faldt i søvn 5 min efter. Så hun var sgu nok udmattet. Det er også hårdt at skabe sig så meget

Næste dag kravlede hun heldigvis forsonende ind til mig i dobbeltsengen og vi puttede og hyggede rigtig meget!! Så kan vi tage en ny "dårlig dag" om en måneds tid. Det plejer at være intervallet.
Derudover så er hun da klart mere forlangende, og hun tester os langt mere end hun har gjort før. Hun har også fortalt os en enkelt gang at NU flytter hun altså hjem til mormor!

Jeg sagde så at jeg troede altså ikke mormor ville have et SÅ surt barn på besøg, og den gik hun så og tyggede lidt på. Man kunne godt se at det havde hun ikke lige overvejet.
Anmeld