Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa Ville af nysgerrighed lige høre om der var stor forskel på hvornår I kunne teste positiv da i ventede nr.2, i forhold til nr.1??Ved min første graviditet testede jeg positiv den dag jeg forventede mens, altså 4+0, men nu er jeg gået 4 dage over tid, og stadig ingen positiv test Gad vide om min krop bare driller mig, eller om jeg ER gravid, men bare ikke danner HCG på samme måde som sidst!???Håber I kan hjælpe mig med jeres erfaringer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kom nu skønne mødre... Hjælp mig lige her Var der forskel på hvornår I kunne teste positiv?
BRUUS skriver: Kom nu skønne mødre... Hjælp mig lige her Var der forskel på hvornår I kunne teste positiv?
Har begge gange testet positiv i uge 5. Første gang var jeg stoppet med p-piller. 7 uger sener var jeg 5 uger henne. Her anden gang ku jeg mærke at jeg var blevet gravid igen i første hug, men ventede med vilje med at teste til jeg var 1 uge over tid. Vh stine
StineW79 skriver: Har begge gange testet positiv i uge 5. Første gang var jeg stoppet med p-piller. 7 uger sener var jeg 5 uger henne. Her anden gang ku jeg mærke at jeg var blevet gravid igen i første hug, men ventede med vilje med at teste til jeg var 1 uge over tid. Vh stine
Ej hvor vildt! Der kan man da tale om frugtbarhed Hvad var dine symptomer på graviditeterne?
BRUUS skriver: Ej hvor vildt! Der kan man da tale om frugtbarhed Hvad var dine symptomer på graviditeterne?
Ja det er helt vildt! Føler mig også mega heldig!!! Første gang havde jeg en smule kvalme i et par uger, lidt extra træt og mens var ik kommet, men tænkte at min krop nok lige sku vænde sig til ik at være på p-piller. Trode ik vi ville være så heldige i første hug, men kæresten havde regnet den ud! Anden gang her, har jeg nærmest døjet med halsbrand og extra træthed, fra den dag æget satte sig fast og jeg ku bare mærke det. Igen havde kæresten også regnet det ud! Vh stine
BRUUS skriver: Hejsa Ville af nysgerrighed lige høre om der var stor forskel på hvornår I kunne teste positiv da i ventede nr.2, i forhold til nr.1??Ved min første graviditet testede jeg positiv den dag jeg forventede mens, altså 4+0, men nu er jeg gået 4 dage over tid, og stadig ingen positiv test Gad vide om min krop bare driller mig, eller om jeg ER gravid, men bare ikke danner HCG på samme måde som sidst!???Håber I kan hjælpe mig med jeres erfaringer
jeg har testet før tid næsten alle gangene og den eneste gang jeg først kunne teste 2 dage over tid, endte det i en SA fordi det ikke var levedygtigt. Så et lavt hcg for nnig var dårligt tegn.
Med min Ma var det dog til tiden jeg testede, men der var dn også svagere, sikkert fordi det heller ikke var levedygtigt.
Med de 3 andre har jeg vist testet 3+5,3+4 og nu her 3+1 med den sidste.
Ja klart.
Har oplevet at kunne teste helt tydeligt positiv 2 dage over tid i min 3 graviditet men i min 2. graviditet måtte jeg pænt vente til uge 7 og her 4. gang måtte jeg vente til uge 6 før det kunne ses tydeligt.
Synes også tit jeg har læst om andre herinde der har måtte få taget en blodprøve for at konstatere graviditet da testen viste negativ.
Sålænge din mens ikke er kommet er da der håb for at den er der. Krydser for dig..
Kellie skriver: Ja klart. Har oplevet at kunne teste helt tydeligt positiv 2 dage over tid i min 3 graviditet men i min 2. graviditet måtte jeg pænt vente til uge 7 og her 4. gang måtte jeg vente til uge 6 før det kunne ses tydeligt. Synes også tit jeg har læst om andre herinde der har måtte få taget en blodprøve for at konstatere graviditet da testen viste negativ. Sålænge din mens ikke er kommet er da der håb for at den er der. Krydser for dig..
Tak for dit svar.. Det gav lige lidt optimisme
Mens er lige kommet..... Det kunne ha' været dejligt at være gravid nu, men jeg er glad for endelig at få et svar Jeg har heller ikke mærket nogen symptomer, så har vel inderst inde godt vist at det var usandsynligt.... Så er det op på "hesten" igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128