Skifte-angst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Rsa

Min datter på 1,5 år er blevet angst for at få skiftet ble.

Hun havde sidste weekend en træls oplevelse med afføring der havde siddet for længe og hun var meget rød 

Nu skriger hun og samler benene hver gang hun skal skiftes - rødmen fra sidste weekend har lagt sig og der er ikke nogle gener.

Tror bare desværre hun havde en så dårlig oplevelse, at hun nu er blevet angst for at få skiftet ble.

Andre der har prøvet det og hvad har i så fald hjulpet?

Forsøger at gøre det hyggeligt i puslesituationerne, men det er som om intet hjælper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Nettemor

Rsa skriver:

Hun havde sidste weekend en træls oplevelse med afføring der havde siddet for længe og hun var meget rød 

Nu skriger hun og samler benene hver gang hun skal skiftes - rødmen fra sidste weekend har lagt sig og der er ikke nogle gener.

Tror bare desværre hun havde en så dårlig oplevelse, at hun nu er blevet angst for at få skiftet ble.

Forsøger at gøre det hyggeligt i puslesituationerne, men det er som om intet hjælper 

Jeg har ingen anelse om hvad der kan hjælpe men nu bliver din tråd lige oppet så kan det være der er andre der kan svare

Anmeld

18. maj 2012

Mother-love

Jeg ved ikke lige hvad du kan gøre ud over det du gør. Altså prøver og gøre det til noget hyggeligt. Isabella havde også en periode hvor hun blev hysterisk hver gang hun skulle skiftes hvad det skyldes aner jeg ikke. Men det er gået over af sig selv igen. Så tror at det nok skal gå over igen. Du skal nok bare give det noget tid.

Anmeld

18. maj 2012

Mor1012

Rsa skriver:

emilie på 18 mdr hader bleskift hun er begyndt at vride sig og "græde" og ja bare skabe sig måske det bare er fordi de bliver for bestemmende

Anmeld

18. maj 2012

Saram

Filuca er godt nok kun snart 12 mdr, men hun er pludselig begyndt at SKRIGE virkelig meget og bliver overdrevet hysterisk og ked af det så snart hun skal skiftes - lige meget hvor og hvornår det er.

Ved dog ikke hvad der er grunden til det, men tror det kom efter sidst hun var syg hvor hun fik taget sin temprtur hvor hun blev rigtig ked af det. 

Men det er rigtig hårdt ja, har desværre ingen gode råd, da vi selv kæmper pt. Men håber det snart går over for os begge ! 

Anmeld

18. maj 2012

Dansker I Holland

Rsa skriver:

Hejsa

Det problem har vi osse haft og det varede i to uger efter numsen ikke var rød mere.. Vi smurte med zink salve og det hjælper rigtig meget på rød numse her. Så tag det roligt, det er bare en fase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.