Kender i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Guldimaven

Jeg har en af de dage, hvor jeg bare tænker! Kom uuuuuuuuuuud!

Vil så gerne at min lille skat, snart beslutter sig for at ville til verden!! Der er jo slet ikke nok plads derinde mere, og mit maveskin er halvt dødt altså!

Var oppe at tisse i nat, og da jeg lagde mig igen.. Så tror jeg altså jeg havde lidt uregelmæssige veer. Jeg kunne ikke sove for dem, og de nev altså! MEN her til morgen er de pist væk! ( selvfølgelig.)

Nå, måtte bare lige af med min fustration!

god dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Jeg har en af de dage, hvor jeg bare tænker! Kom uuuuuuuuuuud!

Vil så gerne at min lille skat, snart beslutter sig for at ville til verden!! Der er jo slet ikke nok plads derinde mere, og mit maveskin er halvt dødt altså!

Var oppe at tisse i nat, og da jeg lagde mig igen.. Så tror jeg altså jeg havde lidt uregelmæssige veer. Jeg kunne ikke sove for dem, og de nev altså! MEN her til morgen er de pist væk! ( selvfølgelig.)

Nå, måtte bare lige af med min fustration!

god dag. 

Den er jeg med på 

8 dage tilbage og aldrig har jeg været så utålmodig

Anmeld

18. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Den er jeg med på 

8 dage tilbage og aldrig har jeg været så utålmodig

Nej, det er vildt!!! Har du nogle tegn på fødsel overhovedet?

Anmeld

18. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Nej, det er vildt!!! Har du nogle tegn på fødsel overhovedet?

Nej ingenting , Slet ik  og alligevel, jeg har prøvet 2-3 gange i denne uge at der var lidt vand i mine trusser og tænke- JEG har da ik tisser i bukserne.. Der mere end tis, mindre end vandet der gået...hmm...

Men jeg har så pisse ondt pga bækkenløsning .. Men alligevel har jeg jo 400 ting der skal ordnes hver dag..! Av.! 

Har du??!

Anmeld

18. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Nej ingenting , Slet ik  og alligevel, jeg har prøvet 2-3 gange i denne uge at der var lidt vand i mine trusser og tænke- JEG har da ik tisser i bukserne.. Der mere end tis, mindre end vandet der gået...hmm...

Men jeg har så pisse ondt pga bækkenløsning .. Men alligevel har jeg jo 400 ting der skal ordnes hver dag..! Av.! 

Har du??!

Træls med den bækkenløsning.. Det døjer jeg heldigvis ikke med.. Jeg har også en masse der skal ordnes, men kan ikke holde til så meget, og det irriterer mig..

Jeg har heller ingen tegn, bort set fra det i nat, der måske var veer.. De nev i hvert fald..  Og så mærker det som om jeg har fået en kæmpe p** op i mig.. Og jeg har altså ikke haft sex i nogle uger, men det mærkes som den ømhed der kan være efter sex..

Anmeld

18. maj 2012

Faith

Åh ja det kender jeg udmærket!

Jeg er "kun" 35+3 i dag men kan slet ikke vente til vi skal møde lillebror.

Nogle aftener når jeg går i seng får jeg tanken at jeg føder i løbet af natten. Har så mange smerter helt nederst i maven og har fået at vide at han står helt fast og som sådan er klar til at komme ud. Ønsker selvfølgelig ikke endnu et for tidligt født barn, men for filan hvor er jeg spændt på at se hvad han er for en lille trold

Anmeld

18. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Træls med den bækkenløsning.. Det døjer jeg heldigvis ikke med.. Jeg har også en masse der skal ordnes, men kan ikke holde til så meget, og det irriterer mig..

Jeg har heller ingen tegn, bort set fra det i nat, der måske var veer.. De nev i hvert fald..  Og så mærker det som om jeg har fået en kæmpe p** op i mig.. Og jeg har altså ikke haft sex i nogle uger, men det mærkes som den ømhed der kan være efter sex..

Åh jo den har jeg også.. Det gør ondt både i numsen og tissekonen ( konstant, og ISÆR når jeg går) - vældig ubehageligt.. Men de siger det fordi han er ved at komme ned eller sådan 

De sidste par dage har været irriterende, somme tider kan man se og mærke hvor numsen osv stikker ud a maven, men nu har det været sådan i et par dage næsten hele tiden, pisse av, det jo helt hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.