(marts) Nyt Viborg møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Muffinmus

Er det ikke på tide vi smider bsabyerne i bilen og mødes igen??
Evt i Viborg den her gang hvis Trine vil lægge hus til eller et sted der ligger ikke alt for langt væk fra alle, hvis Louise fra Hobro evt også skal med den her gang:-)
Kan selv bedt mandage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

MoarViborg

Den er jeg helt med på
Vi har stadig ikke fået solgt den fordømte lejlighed, så jeg har stadig ikke fået mit hus med have Meen vi kan nu godt være her alligevel hvis det er.. Har du en dato eller flere i tankerne?

Anmeld

21. april 2009

Muffinmus

Næ....Men starter efterfødsels gym i morgen fra 12-13.30, så onsdag er en skidt dag, torsdag træner jeg fra kl 9...

Anmeld

21. april 2009

morpåthurø

Det kunne da være rigtig hyggeligt at ses. Denne gang MÅ jeg bare med. Hvis det bare er en formiddag, så er det udemærket for mig.
Lige pt har jeg intet fast i hverdagene, men skal godt nok snart starte i mødregruppe samt barselsgym. Kender bare ikke dagene endnu, så må jeg tage til den tid. Fredag er umiddelbart den eneste dag, hvor det ikke passer så godt...
Det vil være helt fint med mig hvis det er i Viborg.. og Trine ikke fortryder at hun gerne vil lægge "hus" til! :-)

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Ihh hvor det bare lyder hyggeligt at i skal mødes.

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det lyder godt nok hyggeligt - der er bare lidt for langt at tage fra Hvidovre af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.