sosu og ferie, hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

bobbles

ja sagen er den at hvis jeg kommer ind så starter jeg som social og sundhedshjælper til september, har så aftalt med min kæreste at vi tager ungerne med en uge syd på næste år, og skal også en uge afsted hvor det bare er mig og min veninde  

så nu håber jeg der sidder nogen derude der har taget uddannelsen der evt kan fortælle mig hvilke uger man holder ferie og fra hvilken dato.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

bobbles

18. maj 2012

bobbles

18. maj 2012

S.Maria

Da jeg gik på sosu uddannelsen havde jeg ferie i 28-29-30. Ved ikke om det er lavet om eller om det også er forskelligt fra sted til sted. Mener man kan se en årsplan inde på skolens hjemmeside. 

Anmeld

18. maj 2012

bobbles

S.Maria skriver:

Da jeg gik på sosu uddannelsen havde jeg ferie i 28-29-30. Ved ikke om det er lavet om eller om det også er forskelligt fra sted til sted. Mener man kan se en årsplan inde på skolens hjemmeside. 

tak for svar

Anmeld

18. maj 2012

Puller

Du skulle gerne få en plan af skole, hvor du kan se datoer for skoleperioderne og praktikperioderne. Der på står ferierne også. Jeg får som vejleder i hvert fald de papir fra skolen, så vi er orienteret omkring hvilke tidspunkter eleverne har ferie osv. 

Anmeld

18. maj 2012

bobbles

Puller skriver:

Du skulle gerne få en plan af skole, hvor du kan se datoer for skoleperioderne og praktikperioderne. Der på står ferierne også. Jeg får som vejleder i hvert fald de papir fra skolen, så vi er orienteret omkring hvilke tidspunkter eleverne har ferie osv. 

jeg har ikke fået nogen papirer endnu da jeg stadig mangler at komme til job samtale  men har lige været inde på skolens hjemmeside og der står det at det 29-30-31. godt nok tidligt og der det er aller dyrest at holde ferie men det må jeg jo tage med

Anmeld

18. maj 2012

Puller

Hvis du er i praktik i den periode, behøver du ikke holde ferie i ugerne hvor skolen har lukket. Det kan man aftale med praktikstedet, sådan gør vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.