Eller i hvert fald er jeg træt... vores datter er 13½ måned, og sover bare rigtig dårligt... er inde ved hende flere gange hver nat, og hun står jo så op kl 5 om morgenen... førhen var det kl 7, så blev det 6.30, 6 og nu er kl så 5 når hun vågner - det er fuldstændig umuligt at få hende til at sove igen, og det er ligegyldigt om hun kommer i seng kl 18.30, 19 eller 19.30... min mand arbejder nat mandag-onsdag, så der er jeg alene med børnene... vores søn på 5 år, er også vågen hver nat... oppe og tisse, skifte underbukser og i seng igen... det sker mellem 1-5 gange hver nat... derudover sover han altid resten af natten på en madras inde ved os... han har måske haft en måned sammenlagt han har sovet igennem siden han stoppede med sin flaske som 1-årig...
min mand hører INGENTING!!! Han står kun op og går ind til dem, hvis jeg vækker ham... og det er squ træls, så kan jeg lige så godt selv gå derind...
der er ikke mulighed for at sove til middag, for hvis jeg er heldig, sover hun 1 time - måske kan hun lige snige sig op på 1½ time... i dagligdagen er hun i dagpleje, men lige så snart hun kommer hjem, er hun et mor hængetræ af en anden verden - igår var det helligdag, idag har institutionerne lukket, og jeg må nok indrømme at jeg næsten ikke magter at skulle igennem denne fredag... har været oppe siden 4.57, gik i seng 21.45, har været oppe 3 gange i nat med vores søn, og synes der er laaaaang tid til kl er 19 i aften, og jeg så kan få lidt ro på igen... er træt af at skal lave aftale med min mand om at han skal stå op om morgenen, for det er ikke særlig tit han gør det af sig selv...
ved godt det er sådan at have børn, men havde bare lige brug for luft... håber der er nogle gode soveråd derude 
Anmeld