Hvad skal jeg vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Der er også p-sprøjten som virker i 3 mdr ad gangen..

Tusind tak for svar. Ved du hvordan det fungerer, Hvor får man sprøjten henne, hvad koster det, kan man selv eller skal man til lægen hver gang og have den, hvordan med mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Ved du hvordan det fungerer, Hvor får man sprøjten henne, hvad koster det, kan man selv eller skal man til lægen hver gang og have den, hvordan med mens

Jeg ved desværre ikke hvordan og hvorledes da jeg selv har valgt p-ringen..

Men mener du skal til lægen hver 3 måned..

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

MåNåMarMås

Jeg ved desværre ikke hvordan og hvorledes da jeg selv har valgt p-ringen..

Men mener du skal til lægen hver 3 måned..

Måske jeg kan søge på pc i morgen, måske Google har nogle svar

Tak i hvertfald, nu ved jeg hvad jeg kan søge efter som muligheder

Anmeld

18. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Er lige anonym, da familien ikke skal vide noget om fremtidsønskerne, men at det kommer som glædelig nyhed om et par år, når vi forhåbentligt venter os igen.

Søger virkelig hjælp til hvad vi gør nu. Fødte for 5 uger siden, og skal finde noget prævention, og Håber i her kan hjælpe.

Vi ønsker at stoppe med prævention igen om 1.5 år

Kondom og p-piller/minipiller samt p plaster er ikke en mulighed da jeg ikke kan tåle nogle af delene

Blevet frarådet kobberspiral da min mor ikke kan tåle den

Tænkte selv hormonspiral, men 1200 for noget som skal ud igen lige om lidt og synes man hører om de ofte falder ud

Hjælp, gode råd her piger, skal jo bruge noget så vi ikke står med barn nr 3 lige om lidt, og vil have 3 små børn under 3 år

hvad med en p-stav??

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

iikkikkeddedersosom

hvad med en p-stav??

Er det i dem som bliver opereret ind? Har hørt at de skulle være svære at finde igen, man kan risikere at blive steril osv

Men tusind tak for svar, vil da undersøge om det alligevel ikke kan være en mulighed

Anmeld

18. maj 2012

norenberg

Fik en hormon spiral for 13 uger siden og har blødy hver dag siden, så indstil dig lige på om du har lyst til det, da mange pletbløder op til et halvt år, der ud over nævner lægen sjældent at i mange tilfælde får man en vægtøgning....her har jeg taget 7 kg på og derfør lå jeg helt vægtstabil...

Anmeld

18. maj 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hvad er p-ring, altså hvordan funker den

Det er en lille gummiring man stikker op, og har den i 3 uger af gangen, den må tages ud tre timer om dagen, hvis den fx genere under sex.

Anmeld

18. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Er det i dem som bliver opereret ind? Har hørt at de skulle være svære at finde igen, man kan risikere at blive steril osv

Men tusind tak for svar, vil da undersøge om det alligevel ikke kan være en mulighed

den bliver som regel sat i armen som når man chipper en hund.. og den har en metal kerne og kan eltid findes igen..

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

Jeg har selv fået en p-stav i i armen, du kan ikk blive steril... Den fungerer ligesom alm p-piller du skal bare ikk spise dem... Den sidder lige under huden i overarmen du kan mærke dem når du kører hånden over armen, og den render INGEN steder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.