Smide to-tre kg hurtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg søger en kur, hvor jeg ret hurtigt kan smide et par kg. Jeg skal på ferie om tre uger og mangler to-tre kg for at være klar til bikini.

Nogle bud?

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Bruus

Nutrilett eller NUPO... Det hjælper i hvert fald mig 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

BRUUS skriver:

Nutrilett eller NUPO... Det hjælper i hvert fald mig 

Hvad er bedst? Altså smagsmæssigt

Anmeld

17. maj 2012

Bruus

Anonym skriver:

Hvad er bedst? Altså smagsmæssigt

Har anvendt NUPO i et stykke tid. Men så blev jeg anbefalet at prøve Nutrilett, og helt ærligt så smager Nutrilett MEGET bedre. Nu har jeg kun smagt Nutrilett's pulvershakes med Jordbær og Kakao smag, men de er altså ret gode!!  Jeg kan i hvert fald sagtens nøjes med dem langt op af dagen!!  Lige nu kan man købe en pakke med 10 portioner (pulverposer) i for kr.75,- hvilket er ret billigt  Hvis man udelukkende indtager de shakes skal man drikke 5 portioner dagligt, så en svarer til 2 dage. Men jeg har gjort det at jeg drikker en shake som erstatning for morgenmad og frokost og en om eftermiddagen. Og så spiser jeg aftensmad sammen med familien derhjemme (selvfølgelig overvejende sundt) 

Dét blandet med lidt ekstra motion, SÅ har du helt sikkert smidt de kilo du ønsker om få uger 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

BRUUS skriver:

Har anvendt NUPO i et stykke tid. Men så blev jeg anbefalet at prøve Nutrilett, og helt ærligt så smager Nutrilett MEGET bedre. Nu har jeg kun smagt Nutrilett's pulvershakes med Jordbær og Kakao smag, men de er altså ret gode!!  Jeg kan i hvert fald sagtens nøjes med dem langt op af dagen!!  Lige nu kan man købe en pakke med 10 portioner (pulverposer) i for kr.75,- hvilket er ret billigt  Hvis man udelukkende indtager de shakes skal man drikke 5 portioner dagligt, så en svarer til 2 dage. Men jeg har gjort det at jeg drikker en shake som erstatning for morgenmad og frokost og en om eftermiddagen. Og så spiser jeg aftensmad sammen med familien derhjemme (selvfølgelig overvejende sundt) 

Dét blandet med lidt ekstra motion, SÅ har du helt sikkert smidt de kilo du ønsker om få uger 

Det lyder rigtig godt. Hvor kan man få det til 75 kr? 

Anmeld

17. maj 2012

Bruus

Anonym skriver:

Det lyder rigtig godt. Hvor kan man få det til 75 kr? 

Hehe, ok det var så det eneste ord jeg lige manglede at skrive. Så dem i Fakta i går 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

BRUUS skriver:

Hehe, ok det var så det eneste ord jeg lige manglede at skrive. Så dem i Fakta i går 

Mange tak! Det vil jeg prøve

Anmeld

17. maj 2012

Maja_4000

Jeg synes at Allevo smager bedst
Engang kunne man få smagsprøver via deres hjemmeside (;

Anmeld

17. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg søger en kur, hvor jeg ret hurtigt kan smide et par kg. Jeg skal på ferie om tre uger og mangler to-tre kg for at være klar til bikini.

Nogle bud?

På forhånd tak  

På DuKan kuren er det gjort på 1 uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.