Ja her kommer så en lille update på vores forløb med vores nyfødte søn..
Vi har pga hans hjerte været indlagt på Riget fra han blev født frem til i går hvor vi blev overflyttet til hvidovre..
Det har ikke været et nemt forløb rent psygisk.. At skulle se ens lille pus lænket til en masse maskiner og monetorer fra han blev født..
Men han er en tålmodig fighter.. Hans hjerte har fungeret så optimalt som det nu kan inden han skal opereres.. Dog har vi i dag 6 dage efter hans ankomst måtte opgive at amme, da det desværre udmatter ham efter et par minutter.. Og da jeg ikke har overskudet til at pumpe ud, især taget alle de undersøgelser han skal til inden operationen har vi besluttet at han bliver flaske barn..
Jeg syntes det er en rigtig hård beslutning fordi man går rundt og føler man ikke kan give sit barn det bedste.. men ved også godt det er lige så vigtigt at han har en mor med overskud og energi til ham.. Skal dog lige have tid til at accepter det tror jeg..
Selv har jeg samtidig haft infektion i kroppen efter mit kejsersnit som jeg er i behandling for..
Set borte fra det, har jeg endelig fundet ud af hvad det vil sige at være forelsket..
Gabriel er hel klart min størte forelskelse.. Han er det sødeste, smukkeste og lækreste jeg har oplevet.. Og så er han et dejlig nemt barn.. Han trives på nær mht maden.. Og han er dejlig glad..
Jeg undskylder på forhånd at jeg ikke lige kan sætte et billede ind at vores guldklump, men da jeg stadig er på hospitalet har jeg desværre ikke mulighed for det..
Dog lover jeg at tilføje et lige så snart jeg får mulighed for det.. 
Og der skal nok også komme en fb når jeg får lidt mere overskud..
PS: Tak for alle jeres lykønksninger omkring fødslen 

Anmeld