2 blodkar til baby, istedet for 3 ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi var til MD scanning og der fandt de ud af, at der kun er 2 blodkar til baby'en igennem navlestrengen..

De sagde at vi ikke skulle være bekymret! Men kan ikke lade vær' med at tænke på det alligevel!

Er der andre som har fået den besked, at der kun var 2 kar til baby'en istedet for 3?!

Og var der nogle konsekvenser for baby'en da den kom til verden?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Camilla_a

Anonym skriver:

Vi var til MD scanning og der fandt de ud af, at der kun er 2 blodkar til baby'en igennem navlestrengen..

De sagde at vi ikke skulle være bekymret! Men kan ikke lade vær' med at tænke på det alligevel!

Er der andre som har fået den besked, at der kun var 2 kar til baby'en istedet for 3?!

Og var der nogle konsekvenser for baby'en da den kom til verden?!

Vi fik den samme besked da vi ventede vores den store. Jeg kom bare til nogle flere undersøgelser/scanninger for at sikre han tog nok på i vægt  Der var slet ikke noget at bekymre sig om, han var/er en helt normal dreng og havde en fin vægt

Anmeld

17. maj 2012

Mettemus

Min svigerindes søn havde kun to blodkar. Han var fin og stor og hun havde en fuldstændig normal graviditet - bare med to ekstra scanninger  

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Vi fik den samme besked da vi ventede vores den store. Jeg kom bare til nogle flere undersøgelser/scanninger for at sikre han tog nok på i vægt  Der var slet ikke noget at bekymre sig om, han var/er en helt normal dreng og havde en fin vægt

Ja vi skal til scanning igen i uge 28, også håber jeg bare alt ser fint ud derind!

Hende ser scannere sagde bare at vi ikke skulle gå hjem og Google det! Og det gjorde vi så hellere ikke, FØR manden her til aften gjorde det!! Også blev jeg bare PISSE ked af det!! 

Nogen af de ting som det evt. kunne medføre!! 

Så måtte simpelthen høre om der vare andre herinde som havde fået den samme besked som os!!

Dejligt at ALT bare var som det skulle være med jeres lille 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Min svigerindes søn havde kun to blodkar. Han var fin og stor og hun havde en fuldstændig normal graviditet - bare med to ekstra scanninger  

DEJLIGT at høre!!

Er osse sikker på at der ikke er noget i vejen derinde, MEN man kan jo ikke lade vær med at tænke dumme tanker alligevel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.