Forstrydelsepille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Tog en forstrydelse pille for en uge siden. Men har det som om jeg er gravid . Så ville lige høre om der er nogen der er blevet gravide alligevel ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej piger. Tog en forstrydelse pille for en uge siden. Men har det som om jeg er gravid . Så ville lige høre om der er nogen der er blevet gravide alligevel ?

hvor lang tid efter samleje tog du den??

Jo hurtigere efter, jo større er chancen for at den har beskyttet dig mod graviditet, og jo flere timer der går fra samleje, jo større bliver chancen også for at den ikke har kunnet beskytte rigtigt..
Dog er det meget meget få det sker ved at den ikke beskytter efter indtagelse..

Anmeld

17. maj 2012

Miss Church

Det tror jeg godt, at der kan ske. Men det er nok for tidligt at teste, hvis det var i sidste uge. 

for at du ikke er

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvor lang tid efter samleje tog du den??

Jo hurtigere efter, jo større er chancen for at den har beskyttet dig mod graviditet, og jo flere timer der går fra samleje, jo større bliver chancen også for at den ikke har kunnet beskytte rigtigt..
Dog er det meget meget få det sker ved at den ikke beskytter efter indtagelse..

Jeg tog den på 3 dagen så der var næsten gået de 73 timer

Anmeld

17. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Så kan du altså godt risikere at den ikke har virket. Absolut senest man kan tage dem så de virker er 72 timer. Og det virker bedre jo før man tager den..

Anmeld

17. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja så er det godt nok meget sent, og chancerne for at den ikke har virket KAN være stor..

Jeg siger ikke at den ikke har hjulpet, men du kan godt risikere den ikke har, desværre kan du først teste når du går over tid

Anmeld

17. maj 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej jeg tog os en fortrydelses pille 28 timer efter og blev stadig gravid så jo kan godt ske

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ja så er det godt nok meget sent, og chancerne for at den ikke har virket KAN være stor..

Jeg siger ikke at den ikke har hjulpet, men du kan godt risikere den ikke har, desværre kan du først teste når du går over tid

Hmm okay . Men kan for din hjælp. Kan man ikke gå til lægen og få taget en blodprøve? De kan vel måle det hcg

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Hej jeg tog os en fortrydelses pille 28 timer efter og blev stadig gravid så jo kan godt ske

Hmm okay . Håber bare ikke jeg er blevet gravid har et barn på 13 mdr. Så det ville blive hårdt

Anmeld

17. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hmm okay . Men kan for din hjælp. Kan man ikke gå til lægen og få taget en blodprøve? De kan vel måle det hcg

desværre ikke så tidligt.. for hvis du ikke er over tid, kan det være en kemisk graviditet, hvor der så ikke kommer noget foster og det ender så ud i en "abort"

så kan kun abefale dig at vente, du får ikke noget endeligt svar ud af det nu desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.