Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvornår? Hele tiden... høhø
twinny skriver: Hvornår? Hele tiden... høhø
Anonym skriver: Hvornår kan man regne med at en hormonspiral er sikker??Jeg har ledt og ledt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det, så er der en der kan hjælpe??
Hvornår kan man regne med at en hormonspiral er sikker??Jeg har ledt og ledt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det, så er der en der kan hjælpe??
Altså jeg tror min læge snakkede om noget med en måneds tid for at være 100 % sikker.. Pga en tilvænnings periode fra kroppens side af ..
AalborgPigen skriver: Altså jeg tror min læge snakkede om noget med en måneds tid for at være 100 % sikker.. Pga en tilvænnings periode fra kroppens side af ..
Anonym skriver: Mærkeligt at min læge ikke snakkede om det, men så vil vi herhjemme da sørge for at være ekstra forsigtige, så der ikke pludselig kommer en overraskelse i form af baby nummer 3
Mærkeligt at min læge ikke snakkede om det, men så vil vi herhjemme da sørge for at være ekstra forsigtige, så der ikke pludselig kommer en overraskelse i form af baby nummer 3
Men jeg er ikke sikker.. De siger jo at hormonerne virker med det samme, da den hele tiden "spytter" hormoner ud .. Men altså jeg ville nu gøre som med p-piller.. Der skal man jo vente en måned ved jeg
AalborgPigen skriver: Men jeg er ikke sikker.. De siger jo at hormonerne virker med det samme, da den hele tiden "spytter" hormoner ud .. Men altså jeg ville nu gøre som med p-piller.. Der skal man jo vente en måned ved jeg
Anonym skriver: Tusind tak for svaret, vi vil være lidt ekstra forsigtige den næste tid..
Tusind tak for svaret, vi vil være lidt ekstra forsigtige den næste tid..
God ide Du skal nok blive glad for den .. Håber jeg da
Min var lidt træls i starten.. Men nu virker den perfekt.. Og har ikke haft mens eller pletblødninger siden december 2010/januar2011 ..
Så krydser fingre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128