Hvornår er en mirena spiral sikker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.535 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvornår kan man regne med at en hormonspiral er sikker??

Jeg har ledt og ledt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det, så er der en der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Anonym trådstarter

17. maj 2012

twinny

Hvornår?  Hele tiden... høhø

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hvornår?  Hele tiden... høhø

Jeg mener hvor hurtigt efter opsætning kan man forvente en virkning af den?? beskytter den fra 1 minut eller hvordan?

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe her??

Anmeld

17. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hvornår kan man regne med at en hormonspiral er sikker??

Jeg har ledt og ledt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde noget om det, så er der en der kan hjælpe??

Altså jeg tror min læge snakkede om noget med en måneds tid for at være 100 % sikker.. Pga en tilvænnings periode fra kroppens side af .. 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Altså jeg tror min læge snakkede om noget med en måneds tid for at være 100 % sikker.. Pga en tilvænnings periode fra kroppens side af .. 

Mærkeligt at min læge ikke snakkede om det, men så vil vi herhjemme da sørge for at være ekstra forsigtige, så der ikke pludselig kommer en overraskelse i form af baby nummer 3

Anmeld

17. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Mærkeligt at min læge ikke snakkede om det, men så vil vi herhjemme da sørge for at være ekstra forsigtige, så der ikke pludselig kommer en overraskelse i form af baby nummer 3

Men jeg er ikke sikker.. De siger jo at hormonerne virker med det samme, da den hele tiden "spytter" hormoner ud .. Men altså jeg ville nu gøre som med p-piller.. Der skal man jo vente en måned ved jeg  

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Men jeg er ikke sikker.. De siger jo at hormonerne virker med det samme, da den hele tiden "spytter" hormoner ud .. Men altså jeg ville nu gøre som med p-piller.. Der skal man jo vente en måned ved jeg  

Tusind tak for svaret, vi vil være lidt ekstra forsigtige den næste tid..

Anmeld

17. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Tusind tak for svaret, vi vil være lidt ekstra forsigtige den næste tid..

God ide Du skal nok blive glad for den .. Håber jeg da  

Min var lidt træls i starten.. Men nu virker den perfekt.. Og har ikke haft mens eller pletblødninger siden december 2010/januar2011 .. 

Så krydser fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.