Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal have isofix beslag. Men det er der i de flest nyere biler.
Og hvis det er til de små autostole kan man som regel købe en sele base hvis man ikke har mulighed for isofix
Nettemor skriver: Du skal have isofix beslag. Men det er der i de flest nyere biler. Og hvis det er til de små autostole kan man som regel købe en sele base hvis man ikke har mulighed for isofix
LSM skriver: Oki tak Hvor kan jeg se om det er i min bil? heheMin er fra 2008 så vil da mene det er en nyere bil
Oki tak Hvor kan jeg se om det er i min bil? heheMin er fra 2008 så vil da mene det er en nyere bil
Altså jeg vil tro man kan se det hvis man vipper sædet. Men min bil har det ikke så kan desværre ikke forklare dig præcist hvordan det ser ud..
Men ellers må du kunne google det. Hvilket mærke og model er din bil?
Vil også mene at din burte have det, men er også fra 2008 og har det, på mit bagsæde sidder der sådan nogle sorte plastikskjoller hvor der står isofix på.... Men ellers står det nok i servicebogen..... Men havd mærke er det så kan vi måske hjælpe...
Nettemor skriver: Altså jeg vil tro man kan se det hvis man vipper sædet. Men min bil har det ikke så kan desværre ikke forklare dig præcist hvordan det ser ud.. Men ellers må du kunne google det. Hvilket mærke og model er din bil?
Mette&Alexander skriver: Vil også mene at din burte have det, men er også fra 2008 og har det, på mit bagsæde sidder der sådan nogle sorte plastikskjoller hvor der står isofix på.... Men ellers står det nok i servicebogen..... Men havd mærke er det så kan vi måske hjælpe...
LSM skriver: Jeg har et spørgsmål ang. autostol, Isofix base, kan det sidde i alle biler? Eller skal der været isofixbeslag?
Jeg har et spørgsmål ang. autostol, Isofix base, kan det sidde i alle biler? Eller skal der været isofixbeslag?
det ser sådan ud:
Jeg fandt et sted at der var isofix i alle swift..
LSM skriver: Det er en suzuki swift fra 2008, 3 dørs
Det er en suzuki swift fra 2008, 3 dørs
Ok den kender jeg så lige lige men prøv lige at kigge bag i den om der ikke er sådan nogle plastik dæksler, derinder bagved burte de altså sidde hvis der er det i bilen... Min Kæreste siger lige at det er der, han har lige google suzuki swift danmark og der står at det er....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128