Eventyrløbet 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Tanjadamgaard

Hej skønne kvinder 

Idag gennemførte lille-pigen og jeg Eventyrløbet i Odense (26+1).  Hvor er det bare fantastisk at være gravid, jeg glæder mig så uendeligt til at få hende i mine arme. <3 

Nu er jeg bare lidt nysgerrig, var der andre gravide som også var med til løbet?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

FamilenStorm

Tanjadamgaard skriver:

Hej skønne kvinder 

Idag gennemførte lille-pigen og jeg Eventyrløbet i Odense (26+1).  Hvor er det bare fantastisk at være gravid, jeg glæder mig så uendeligt til at få hende i mine arme. <3 

Nu er jeg bare lidt nysgerrig, var der andre gravide som også var med til løbet?  

Jeps, er dog kun 6+6 uger henne.. Vi var rosinen i pølseenden da vi havde Alberte med i klapvogn.. :-)

Anmeld

17. maj 2012

Tanjadamgaard

Jeps, er dog kun 6+6 uger henne.. Vi var rosinen i pølseenden da vi havde Alberte med i klapvogn.. :-)

Ej jeg syntes simpelthen det var så dejligt at se alle jer, som kom løbende med jeres barnevogne og klapvogne og lignende  Det er helt sikkert også noget jeg vil gøre fremover  

Anmeld

17. maj 2012

FamilenStorm

Tanjadamgaard skriver:

Ej jeg syntes simpelthen det var så dejligt at se alle jer, som kom løbende med jeres barnevogne og klapvogne og lignende  Det er helt sikkert også noget jeg vil gøre fremover  

Løb og løb er måske så meget sagt ;-) Hehe.. Men vi var med.. Vi gik sammen med zumbaholdet hvis du så dem :-)

Men satser på at vi har fået anskaffet en løbevogn til næste gang :-)

Anmeld

17. maj 2012

forår

synes at du er sej at du løber trods gravidteten. Det var også min intention dengang jeg ar gravid, men måtte give op da jeg var ca 12 uger henne. Jeg var simpelthen for træt og kunne slet slet ikke.

for dig

Anmeld

17. maj 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Hej skønne kvinder 

Så gjorde du det  Så sejt! Hvordan har kroppen det nu? Og kunne du løbe hele tuen? Jeg har ikke løbet siden sidste løb i uge 24. Min læge har erklæret symfyseløsning, så nu er det helt slut  Savner det virkelig!

Anmeld

17. maj 2012

Dinna88

Hvor synes jeg bare det er fedt at se en gravid der ikke er negativt påvirket af det, med f.eks. bækkenløsning! - Og hvor er det FEDT at du har klaret det

Anmeld

17. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Du er så SEJ smukke. Hvor er det flot klaret.!!!!!

Anmeld

17. maj 2012

Muffin_girl

Det er sku sejt 

Jeg tror kun det er godt for kroppen, og meget sundt.. At holde sig i god form Og holde musklerne igang .. 

Anmeld

17. maj 2012

JH12

Det er sku sejt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.