Babytræf... Afstemning: Weekend eller hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Næste babytræf?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.398 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

ka li ja

jeg vil gerne weekend tingenene på en hverdag hahahahahahahaha8D;)

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

hvis det er babytræf, så forstår jeg ikke det med øller og strippere?

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Chihuahuamus skriver:

hvis det er babytræf, så forstår jeg ikke det med øller og strippere?

IRONI!!!
;)

Ej, altså, hvis det er en weekend, sku vi nok ha en øl jo, ligesom da de var hos Slog.

Men på en hverdag, skal man jo hjem igen, så altså ingen øller.

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

altså nu fatter jeg minus, havde du så tænkt dig at overnatte med bebserne? Ellers bliver det jo bare party, hvis der ikke er bebser med :) ?

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

ja come on bacon...hvad er det lige du egentlig vil...lol...knus fra sloggi...som ikke helt kan regne dig ud...ha ha...og som lige fiser i kødgryderne så manden kan få lidt føde

Anmeld

9. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

ja come on bacon...hvad er det lige du egentlig vil...lol...knus fra sloggi...som ikke helt kan regne dig ud...ha ha...og som lige fiser i kødgryderne så manden kan få lidt føde

Don´t worry - Tror heller ikke selv hun ved hvad hun vil! ;)

Trine

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Sloggi, hvis der var stemning for en weekend, skulle det vel være med en øl eller 2, ligesom hos dig.

KOM NU IND I KAMPEN, TØSER!

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Loggidut skriver:

Arrrhhh, en lidelsesfælle. Hér bliver det også ofte sent, før vi får aftensmad. I aften spiste vi dog allerede kl. 19.30.

+ Jeg er ligeglad, om vi holder babytræf på en hverdag eller i weekenden. Jeg drikker gerne en øl, ligegyldigt om det er onsdag eller lørdag, men hvis jeg har bebsen med, eller vi skal hjem samme dag i bil, så må det blive ved den ene øl.

Hilsen Helle

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

ja men sgu da ikke sådan et tamtam med børn....lol....aj børn for sig og sprut for sig....ha ha...bacon for h......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.