ung mor til to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Heidi1987

Heii er der andre unge single mødre herinde??

Jeg er 21 og fik min første søn 23.02.07 og har lige fået nummer to 11.01.09 og det er bare jordens dejligste drenge

Og igen har jeg fået jordens nemmeste baby........

Jeg sidder og kigger på mine andre veninders børn og de og bare så hidsige allesammen og jeg får et helt shock hvis min baby græder og det kan som regel bare ordnes med en ren ble og en flaske, så det er jo dejlig nemt. og han sover allerede næsten hele natten igennem.
så jeg synes sgu ikke rigtig jeg har det store og brokke mig over andet end at de er dyre i drift.......... nogen gange kunne man godt savne og have en ekstra indkomst i husholdningen men vi må jo klare os med det vi har.......
nu skal jeg lige have lokket kommunen til at give et tilskud til en søskende vogn, for den store er ikke til og have med på hel dags ture når man ikke kan lade ham få sin middags lur......... og der er jo som i alle ved ikke noget værre end overtrætte unger hehe.

det var alt herfra knus fra heidi gustafsen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Diana...

Heidi1987 skriver:

Heii er der andre unge single mødre herinde??

Jeg er 21 og fik min første søn 23.02.07 og har lige fået nummer to 11.01.09 og det er bare jordens dejligste drenge

Og igen har jeg fået jordens nemmeste baby........

Jeg sidder og kigger på mine andre veninders børn og de og bare så hidsige allesammen og jeg får et helt shock hvis min baby græder og det kan som regel bare ordnes med en ren ble og en flaske, så det er jo dejlig nemt. og han sover allerede næsten hele natten igennem.
så jeg synes sgu ikke rigtig jeg har det store og brokke mig over andet end at de er dyre i drift.......... nogen gange kunne man godt savne og have en ekstra indkomst i husholdningen men vi må jo klare os med det vi har.......
nu skal jeg lige have lokket kommunen til at give et tilskud til en søskende vogn, for den store er ikke til og have med på hel dags ture når man ikke kan lade ham få sin middags lur......... og der er jo som i alle ved ikke noget værre end overtrætte unger hehe.

det var alt herfra knus fra heidi gustafsen

Hej Heidi

Velkommen her til, håber du bliver glad for siden
hvor er det nogen skønne unger du har. Du ikke sammen med faderen?
Dejligt med 2 nemme børn.

Knus Diana med Lucas fra d. 21/2-09

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Velkommen til Nårh et par dejlige unger .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.