Som tiden dog går nu, det er helt syrealistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Camillos

Maja84 skriver:

Hvor går det stærkt. Og lige om lidt venter en fantastisk md scanning og sikker på den lille har det godt og trygt inde i hulen

Jae, jeg fik det skidt på jobbet igår blevet meget svimmel og fik ondt i underlivet.. Sygehuset og jordmor ville ingenting gøre .. Så jeg tog til en trygheddsscanning... En fin lille bebs på ca 20 CM og 211 gr.. Fik størrelsen og en rigtig rigitg flot højrehånd

Vi hørte hjerlyd og det hele .. Fantatsisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Jae, jeg fik det skidt på jobbet igår blevet meget svimmel og fik ondt i underlivet.. Sygehuset og jordmor ville ingenting gøre .. Så jeg tog til en trygheddsscanning... En fin lille bebs på ca 20 CM og 211 gr.. Fik størrelsen og en rigtig rigitg flot højrehånd

Vi hørte hjerlyd og det hele .. Fantatsisk

Trods omstændighederne lyder det som en fantastisk oplevelse!  Hvor er det bare dejligt for jer, at det endelig skal lykkedes! 

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

18+0 idag  

Det må være jeres babysklister og lykønsninger der har fået bebs til at sidde der nu! Er så glad.. i fortjener allesammen en kæmpe !!!! 

tillykke  

du gør det så godt!  

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

M (: skriver:

Trods omstændighederne lyder det som en fantastisk oplevelse!  Hvor er det bare dejligt for jer, at det endelig skal lykkedes! 

Det var også så dejligt .. sætter nogle billeder ind senere vi fik en Dvd med og 3 billeder.. fantastisk .. Tror du kønnet ville vise sig? Nææææ NEJ! ..der var lukket.. så hun turde ikk sige noget hehe

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

tillykke  

du gør det så godt!  

Tak for det.. hehe .. hvordan går det med dig? og hvor langt er du nu ?

Anmeld

19. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Det var også så dejligt .. sætter nogle billeder ind senere vi fik en Dvd med og 3 billeder.. fantastisk .. Tror du kønnet ville vise sig? Nææææ NEJ! ..der var lukket.. så hun turde ikk sige noget hehe

Ej, hvor er det fantastisk for jer søde! Ih, altså! Man må håbe at h*n viser sig fra en bedre side til MD Har du nogen fornemmelse af kønnet?

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

M (: skriver:

Ej, hvor er det fantastisk for jer søde! Ih, altså! Man må håbe at h*n viser sig fra en bedre side til MD Har du nogen fornemmelse af kønnet?

Jeg har ovenud ingen anelse.. for til 16 ugers scanningen, den ekstra scanning synes kæresten og jeg vi så en Tap ved benene, men denne gang kunne man intet se overhovedet haha .. Så enten har den lille tap været noget af navlesnoren, og så er det en pige da det er sværre at konstaterer. Ellers var det en lille tissemand og så er det en dreng.,, Så jeg er helt i vildrede.. hehe.. 

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Tillykke med den kommende Bebs, det er en fin mave du har fået dig:-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Monica P skriver:

Tillykke med den kommende Bebs, det er en fin mave du har fået dig:-)

Monica

tak skal du ha  

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Tak for det.. hehe .. hvordan går det med dig? og hvor langt er du nu ?

19+1 idag

og med kvalmen og opkasten går det den rigtige vej.. har halvdelen af denne uge haft dage uden opkast..

men lige idag er jeg syg og ynkelig.. hoster vildt, har ikke kunne sove, spise, synke osv.. har ondt i hele kroppen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.