37+0 ikke sunket endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

LilleLene

Ja mavsen er ikke sunket endnu, gad vide  om den når det

Elsker min runde mave, selvom det er hårdt og jeg har mange smerter.. Kan ikke vente til at se hvilken lille én der gemmer sig derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

MariaJ

Fin mave :-). Det er ikke sikkert den synker. Min gjorde det aldrig med den første og ikke ret meget med nummer to. Det behøver ikke at betyde noget.

Anmeld

17. maj 2012

lycly

MariaJ skriver:

Fin mave :-). Det er ikke sikkert den synker. Min gjorde det aldrig med den første og ikke ret meget med nummer to. Det behøver ikke at betyde noget.

Samme her

Men rigtig fin mave! - jeg elskede at min også struttede til det sidste

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

Du er altså bare så fin elsker når du kommer med billeder...
Min er kun sunket en lille smule nu her hvor han har sat sig fast, men ikke noget man kan se medmindre man kigger på tidligere billeder.
Nogle kloge siger jo også at maven ikke nødvendigvis gør det - håber ikke din gør, ku forestille mig det så blir hårdere for din ryg..

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

MariaJ skriver:

taak

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

LuLy skriver:

Samme her

Men rigtig fin mave! - jeg elskede at min også struttede til det sidste

taaak

Det er da også det pæneste at den strutter

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Du er altså bare så fin elsker når du kommer med billeder...
Min er kun sunket en lille smule nu her hvor han har sat sig fast, men ikke noget man kan se medmindre man kigger på tidligere billeder.
Nogle kloge siger jo også at maven ikke nødvendigvis gør det - håber ikke din gør, ku forestille mig det så blir hårdere for din ryg..

iiih tak

Jeg havde slet ikke tænkt over det med ryggen Så lad os håbe at jeg bare af e af dem hvor det ikke sker

Anmeld

17. maj 2012

lycly

LilleLene skriver:

taaak

Det er da også det pæneste at den strutter

Ja, synes jeg også Har også en teori om, at det må være tungt/tungere når den er sunket, ved ikke om det er rigtigt

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

LuLy skriver:

Ja, synes jeg også Har også en teori om, at det må være tungt/tungere når den er sunket, ved ikke om det er rigtigt

for at den ikke synker
eller tror jeg ikke at jeg kan gå hvis det så er

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

iiih tak

Jeg havde slet ikke tænkt over det med ryggen Så lad os håbe at jeg bare af e af dem hvor det ikke sker

Jeg ved skam heller ikke om det er sådan.. Tænkte bare at jo mere den hænger jo værre må det blive for ryggen, og når din så i forvejen er dum så håber jeg ikke den synker hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.