Så er henvisningen i hus...næsten da :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Mutti2

Hej Piger

Jeg var i mandags ved lægen, med henblik på at få en henvisning til insemination. Men han anede faktisk ikke hvad han skulle gøre, selv om at jeg kunne informere ham herom. Han havde ikke oplevet før at en enlig kvinde havde søgt om henvisning til insemination!!

Men vi fik os en snak. Og han sagde at han nok skulle tage sig af henvisningen. SÅ nu skal jeg kontakte den valgte klinik, og høre hvad de forlanger, og derefter skal lægen nok tage sig af det.

Så nu er jeg et skridt nærmere drømmen om at få barn nr. 2.... FANTASTISK Ork hvor jeg dog glæder mig.
Og sikke da en lettelse at den del nu er overstået.

Jeg har samtidigt valgt at jeg ønsker en åben donor. Samt at jeg ønsker 2 x insemination i samme cyklus første gang. Så nu mangler jeg "blot" at vælge donor..... Men i guder hvor er det svært :-(

Men hvor er jeg glad, og super lykkelig over det liv jeg lever :-)

Til alle jer der har været igennem insemination, hvor har i valgt at gøre det henne?? Og hvad var jeres oplevelse af det?? Er der nogen der har været igennem hjemme insemination???

Ville bare lige dele en smule af min glæde ;-)

Ha en god dag :-)

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

An&Jo

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger

Jeg var i mandags ved lægen, med henblik på at få en henvisning til insemination. Men han anede faktisk ikke hvad han skulle gøre, selv om at jeg kunne informere ham herom. Han havde ikke oplevet før at en enlig kvinde havde søgt om henvisning til insemination!!

Men vi fik os en snak. Og han sagde at han nok skulle tage sig af henvisningen. SÅ nu skal jeg kontakte den valgte klinik, og høre hvad de forlanger, og derefter skal lægen nok tage sig af det.

Så nu er jeg et skridt nærmere drømmen om at få barn nr. 2.... FANTASTISK Ork hvor jeg dog glæder mig.
Og sikke da en lettelse at den del nu er overstået.

Jeg har samtidigt valgt at jeg ønsker en åben donor. Samt at jeg ønsker 2 x insemination i samme cyklus første gang. Så nu mangler jeg "blot" at vælge donor..... Men i guder hvor er det svært :-(

Men hvor er jeg glad, og super lykkelig over det liv jeg lever :-)

Til alle jer der har været igennem insemination, hvor har i valgt at gøre det henne?? Og hvad var jeres oplevelse af det?? Er der nogen der har været igennem hjemme insemination???

Ville bare lige dele en smule af min glæde ;-)

Ha en god dag :-)

Knus Pernille

jeg har ikke selv prøvet det, men vil da lige ønske dig held og lykke..

Anmeld

20. maj 2012

sus73

Held og lykke med det

Jeg har været igennem 6 inseminationer. 3 hos CFC og 3 hos Vitanova. Da du ønsker åben donor kan du pt. ikke gøre det på en lægeklinik. Lovgivningen bliver måske ændret inden længe, så det er muligt at få åben donor både gennem det offentlige og på private lægeklinikker. Ellers må du vælge et sted hvor det er jordmødre der inseminerer, f.eks. Vitanova, Stork eller Sellmer Klinik.

Anmeld

20. maj 2012

sus73

Hej igen, så lige at du er fra jylland, så går de klinikker jeg har nævnt nok ikke . Men jeg har hørt godt om Diers i Århus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.