skolde sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

LotusCPH

Er igang med at rengøre sutflaskerne i sådan en sterillisator - spørgsmålet er så lige - ville I tage babys sutter med i  - eller først skolde sutterne når baby først er ude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Er igang med at rengøre sutflaskerne i sådan en sterillisator - spørgsmålet er så lige - ville I tage babys sutter med i  - eller først skolde sutterne når baby først er ude??

nu ved jeg ikke om du skal amme eller give flaske med det samme

men jeg ville først gøre det inden brug

Anmeld

17. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

nu ved jeg ikke om du skal amme eller give flaske med det samme

men jeg ville først gøre det inden brug

Ja det er vi også nået frem til Sutterne venter vi med at skolde til han er ude - men flaskerne er rengjort - da de er brugte. Så ville bare have givet sutterne samme tur - men de er jo nye så det er jo ligemeget før baby er ude

Tak for det

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det er vi også nået frem til Sutterne venter vi med at skolde til han er ude - men flaskerne er rengjort - da de er brugte. Så ville bare have givet sutterne samme tur - men de er jo nye så det er jo ligemeget før baby er ude

Tak for det

nåårh så forstår jeg godt at i lige tager flaskerne nu

Anmeld

17. maj 2012

lio

Vil ikke give baby sut før amningen kører som den skal, det kan forstyrre, så venter til vi er hjemme igen. Skolden den lige inden og ligger dem i tæt beholer, synes ikke de skal ligge længe.

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Vil ikke give baby sut før amningen kører som den skal, det kan forstyrre, så venter til vi er hjemme igen. Skolden den lige inden og ligger dem i tæt beholer, synes ikke de skal ligge længe.

Yes har droppet tanken - Så de er gemt væk

Men flaskerne + pumpen og ordnet - puuha sikke en farlig masse

Anmeld

18. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Yes har droppet tanken - Så de er gemt væk

Men flaskerne + pumpen og ordnet - puuha sikke en farlig masse

Go dt du får det gjort imens ventetiden er laaaaang...

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Go dt du får det gjort imens ventetiden er laaaaang...

Ja det er nu ret rart - nu er værelset helt klart - så mangler kun lige baby s- pakket tasken og gjort klar

Anmeld

19. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja det er nu ret rart - nu er værelset helt klart - så mangler kun lige baby s- pakket tasken og gjort klar

jeg harlagt atskenfrem, men har ikke lagt noget i den endnu, for jeg kan ikke undvære mine ting. (babys tøj er dog lagt klar til tasken.

Anmeld

19. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

jeg harlagt atskenfrem, men har ikke lagt noget i den endnu, for jeg kan ikke undvære mine ting. (babys tøj er dog lagt klar til tasken.

Ja præcis - de pers. pl ting man bruge dagligt er heller ik pakket ned - men breast-pads, ammebluser korte og lange, cardigan, skjorte, klipklappere , nederdel, leggings, haremsbukser er dog lagt i. De ting burde ku undværres lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.