Billeder af hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Diana...

Lovet lige nogen billeder af vores STORE projekt

Knus Diana

www.lucas-skovsende.dk/rhus.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

DK

Hold da op, søde. Det ligner et KÆMPE projekt. Dejligt at i er kommet igang med det igen. Det må være så skønt at alt er nyt og som i vil have det, når i er færdige!!!!

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Ja det er et KÆMPE projekt og jeg kan slet ikke se en ende på det men min kloge kæreste og alle de andre sige de kan have det nederste klar til vi kan flytte ind om 3-4 måneder så det må jeg jo bare stole på for gud hvor jeg synes det en hovedpine at kikke på det, men det var det Claus ville så må jeg jo støtte ham i det

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

Tak skal du have for en mundfuld i har gang i søde... men hvor må det altså bare være dejlig at man får det lige som man vil, og i ens helt egen stil...

glæder mig til at se flere billeder som projektet skrider frem

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

Tak skal du have for en mundfuld i har gang i søde... men hvor må det altså bare være dejlig at man får det lige som man vil, og i ens helt egen stil...

glæder mig til at se flere billeder som projektet skrider frem

Ja en MEGA mundfuld, jeg holder mig os bare for øjnene og vælger indmaden i staden for hi hi Men jeg synes nu os det er lidt sjovt vi ha jo næsten intet givet for huset da det var i så dårlig stand så det jo sjovt at leje med.

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er du rigtig rund mand!!! :O

Jeg syntes vi har lavet meget på vores hus hehe. Men det er INGENTING i forhold til det I har gang i der

Men det er super fedt,når man selv bestemmer det hele, samtidig med at ikke ender i et typehus...

GLæder mig til at følge det....

Kan du godt se på og ikke selv lave noget? eller knokler du også på det?

Anmeld

22. april 2009

Mira0911

Puuuh... Det er noget af et stykke arbejde der skal gøres der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.