Bumbo stol limegrøn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.631 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

morpåthurø

BUMBO er fremstillet i et lækker fast men blødt materiale og som kan bruges såvel ude som inde. Anbefalet alder: fra ca. 3 mrd. til ca. 18 mrd. Brugt til 1 barn i 3 måneder.

Nypris 399,-. Sælges for 200 kr. Sendes ikke. Kan afhentes i Hobro.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Fru.Mäes <3

Verdens bedste opfindelse!!

Felix er SÅ glad for hans, og har brugt den flittigt siden han kunne sidde selv.. Han er nu 18 måneder og vi bruger den ude i bruseren når badet lige skal gå lidt hurtigt 

Nåh, ville bare oppe den for dig 

Anmeld

17. maj 2012

morpåthurø

Fru.Mäes <3 skriver:

Verdens bedste opfindelse!!

Felix er SÅ glad for hans, og har brugt den flittigt siden han kunne sidde selv.. Han er nu 18 måneder og vi bruger den ude i bruseren når badet lige skal gå lidt hurtigt 

Nåh, ville bare oppe den for dig 

Ja den er super.

Tak for "OPningen"

Anmeld

17. maj 2012

chrisha32

Jeg er så interessere at købe den men  jeg bor her i holbæk:-(

Anmeld

17. maj 2012

Alexander&Lærke

Ville man kunne bruge den som en højstol, altså sætte den på alm stol og sætte barnet i den fx hvis man skal på ferie eller ville det være for sikkert? Hvor bruger man den ellers?

Anmeld

18. maj 2012

morpåthurø

chrisha32 skriver:

Jeg er så interessere at købe den men  jeg bor her i holbæk:-(

Ja det er selvfølgelig ikke så nemt. jeg har ikke lige pt nogen planer om at komme på Sjælland

Anmeld

18. maj 2012

morpåthurø

Mette&Alexander skriver:

Ville man kunne bruge den som en højstol, altså sætte den på alm stol og sætte barnet i den fx hvis man skal på ferie eller ville det være for sikkert? Hvor bruger man den ellers?

Vi har brugt den på gulvet- inden vores dreng kunne sidde selv. Han har siddet i den på spisebordet så han kunne være med når vi spiste, nogen bruger den også i badet, da den jo fint tåler vand og er fantastisk at have med udenfor.

Vi har desuden brugt den i sofaen også, hvor den står fint. Den har jo en rimelig stor diameter og barnet sidder fint fast, men ved ikke om det vil være sikkert at have den stående på en spisebordsstol (har aldrig prøvet)

Anmeld

20. maj 2012

Alexander&Lærke

LOUISEHOBRO skriver:

Vi har brugt den på gulvet- inden vores dreng kunne sidde selv. Han har siddet i den på spisebordet så han kunne være med når vi spiste, nogen bruger den også i badet, da den jo fint tåler vand og er fantastisk at have med udenfor.

Vi har desuden brugt den i sofaen også, hvor den står fint. Den har jo en rimelig stor diameter og barnet sidder fint fast, men ved ikke om det vil være sikkert at have den stående på en spisebordsstol (har aldrig prøvet)

Nej den er måske i virkeligheden bedst til børn som kke er helt så store og vilde som min datter på 10 md, skal bare have fundet en anden løsning end den transpotabel stol vi har fået for den er virkelig ring....

Anmeld

20. maj 2012

morpåthurø

Mette&Alexander skriver:

Nej den er måske i virkeligheden bedst til børn som kke er helt så store og vilde som min datter på 10 md, skal bare have fundet en anden løsning end den transpotabel stol vi har fået for den er virkelig ring....

det er bare helt ok

Anmeld

24. maj 2012

morpåthurø

op. Kom gerne med et bud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.