mangler mål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2012

Kay

min svigermor vil meget gerne sy sengetøj til den lille... og spørg jo så efter mål på baby dyne... men dynen ligger pakket ned hos mine forældre oppe i nordsjælland... og de er ik hjemme til lige at måle den...

er der universel mål på sådan en?? jeg har jo bare købt en baby dyne i jysk og så tænkt at baby dyner har nok kun en størrelse og det er samme størrelse som sengetøjet man kan købe til baby dyne???

er det sådan?? og hvad er målene på en "almindelig" baby dyne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Noahmor

Kay skriver:

min svigermor vil meget gerne sy sengetøj til den lille... og spørg jo så efter mål på baby dyne... men dynen ligger pakket ned hos mine forældre oppe i nordsjælland... og de er ik hjemme til lige at måle den...

er der universel mål på sådan en?? jeg har jo bare købt en baby dyne i jysk og så tænkt at baby dyner har nok kun en størrelse og det er samme størrelse som sengetøjet man kan købe til baby dyne???

er det sådan?? og hvad er målene på en "almindelig" baby dyne??

De plejer at være samme størrelse. Men ellers kan du da gå Jysks hjemmeside og se målet på den du har købt. 

Anmeld

17. maj 2012

Kay

Noahmor skriver:

De plejer at være samme størrelse. Men ellers kan du da gå Jysks hjemmeside og se målet på den du har købt. 

når ja

Anmeld

17. maj 2012

GUSO

Baby dyne er 100*70 cm junior er 100*140 cm er jeg ret sikker på..

Anmeld

17. maj 2012

Kay

GUSO skriver:

Baby dyne er 100*70 cm junior er 100*140 cm er jeg ret sikker på..

tak på jysk hjemmeside står en babydyne til 100*67 men de par cm er jo hip som hap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.