uge 34+6 og har det dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

stud mor

Hej damer

Jeg har de sidste par dage haft det rigtigt dårligt (kvalme, slet ingen appetit og meget træt) nærmest som i starten af graviditeten. Jeg skal virkelig kæmpe for at spise lidt. Jeg troede jeg ellers ville få rigtig meget lyst til mad har de sidte uger. Jeg har i forvejen kun taget 5kg på, så er lidt urolig for om baby får hvad han skal have.

Er der andre der har haft det sådan? og har nogle gode råd til at få det godt igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nettemor

stud mor skriver:

Hej damer

Jeg har de sidste par dage haft det rigtigt dårligt (kvalme, slet ingen appetit og meget træt) nærmest som i starten af graviditeten. Jeg skal virkelig kæmpe for at spise lidt. Jeg troede jeg ellers ville få rigtig meget lyst til mad har de sidte uger. Jeg har i forvejen kun taget 5kg på, så er lidt urolig for om baby får hvad han skal have.

Er der andre der har haft det sådan? og har nogle gode råd til at få det godt igen? 

Jeg tror det er meget normalt da babyen jo fylder godt derinde. Men jeg syns da helt klart du skal nævne det for din JM eller læge så du evt kan blive tjekket om der skulle ske at være noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.