Bryllups beretning + lidt billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

B&J

Muhmi skriver:

Taaaaaaaaaaaark søde!!  Det var en helt igennem vidunderlig dag, fyldt med romantik, hygge og en masse sjov og ballade

Jeg anede simpelthen ikke hvad jeg skulle give ham, andet end det jeg købte og det var et sliderør (Til at spille country/blues-guitar med) og det er han blevet svært glad ved, så det var jo alligevel en succes... Men han ville ikke have smykker, da han kun går med vores ring....

Ja, jeg glæder mig bestemt også til mange flere af de prof, for de er godt nok super flotte

Uuuh, jeg glæder mig også til det bliver din tur! Så skal jeg rigtig sidde og glo smukke billeder af smukke dig i hvidt! 

Ej det var også en god gave og slet ikke noget andre får ej hvor dejligt og især når jeg godt kan lig af spille

ej hvor dejligt i havde sådan en god dag det er jo bare vidunderligt, tror det bare er an af de bedste dage i ens liv ud over når man får barn sammen self..

hvor jeg glæder mig til at se de billeder tror de er sååååååå flotte og godt...

hihiihihihi jaaa bliver spænde når det bliver vores tur her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nettemor

Årh det lyder som en god dag

Og sikke en fantastisk morgengave Hvad gave du ham?

Endnu engang stort tillykke og tak for at få stillet min nysgerrighed med alle billederne Syns dog der skulle være en hvor man bedre kunne se kagen

Anmeld

17. maj 2012

VNB

ååååårh 

hvor lyder det bare til at i havde en helt fantastisk dag søde! 

og sikke nogle gode billeder! I ser så smukke og lykkelige ud  og jeg er HELT vild med din kjole!!! 

endnu engang kæmpe stort tillykke med jeres store dag! 

Anmeld

17. maj 2012

Muhmi

Aisha skriver:

Tillykke. Hvor ser du bare smuk ud 

Tusind tak! 

Anmeld

17. maj 2012

Muhmi

Loa skriver:

Wow! Kæmpe tillykke!! Hvor ser i bare lykkelige ud!! 

Og hvor er du en smuk brud!! 

Tusind tusind tak skal du have!! 

Anmeld

17. maj 2012

mulle7430

stort tillykke hvor er i bare smukke søde jeg vild med din mands tøj at det ikke bare er sort smiler

Anmeld

17. maj 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Til at starte med vil jeg gerne lige sige tak til jer alle der skrev lykøskninger i min tråd, den dag Anders og jeg skulle giftes.  Det var rigtigt rart at læse dagen efter 

For det andet er der desværre ikke ligeså mange billeder med som jeg havde lovet, mange er bestemt ikke blevet særligt gode og der er mange af de prof. billeder der ikke er færdigt redigerede endnu, men jeg vil så gerne vise frem nu... Så hvis denne tråd kommer op på et senere tidspunkt kunne det være fordi jeg lægger flere billeder ind og/ellers laver jeg bare endnu en spammetråd

Brylluppet gik rigtig godt...  d. 12/05-12 kl 12.05

Det hele startede med at jeg vågnede kl. 7.15, fuld af forventning og sommerfugle i maven, men MEGA meget overskud og ingen stress... Mmm... Jeg gik udenfor og røg mig en smøg, gik efterfølgende i et varmt og lækkert bad, begyndte at ordne negle og rigtig hygge om mig selv...

Anders ringer så til mig og spørger ind til min morgengave....? Måtte jo konstatere at den havde jeg ikke fået og hans lå herhjemme, så dem måtte vi udveksle senere sagde jeg... Men nope, Anders havde lavet mig en skattejagt, med en masse små spor med søde ord... Måtte dog til sidst opgive fordi jeg ikke kunne regne hans spor ud, for selvom jeg ikke havde stress på, så var mit hovede noget kuldret og havde ikke liiiige overskud til skattejagt

Jeg fik at vide hvor den var... Og det var en medaljon med et billede af Anders og Silas (mine livs lys) i... Mmmm...

Klokken kvart over ni kommer min kusine ind af døren og SÅ kom der stress på, for så skulle der ordnes hår og ditten og datten... (Endte med et brandsår i panden pga. vildfaren krøllejern, flooot hahaha) Mit slør bliver banken halvt ind i min hjerneskal, for det skulle jo, som min kusine sagde: "Det skal sgu sidde or'nlig fast, det blæser jo en halv pelikan!" Og lige fra det bliver placeret, får en en pænt nederen hovedpine  

ALLE stresser rundt om mig som skoldede skidder, men jeg er helt rolig og har da tid til både pjat og pjank, rygning og stille og roligt tage kjolen på og alt det der nu skulle gøres...

5 minutter før kareten kommer og henter min far og jeg, er jeg klar... Dejligt... Vi bliver hentet og kører mod Nautrup kirke, en tur på ½ time i hestevogn (3,2 km fra hjemmet)

Min far og jeg står i kirken, klokkerne ringer af og så bliver døren åbnet og der bliver spillet, "det er ganske vist" på anlægget og vi begynder at gå ned af kirkegulvet.

Jeg lavede jo det (i min verden) obligatoriske og meget pinlige grynt på vej ned af kirkegulvet, fordi ALLE inkl. Anders gloede på mig og vrælede, så derfor begyndte jeg jo også at tude og dette resulterede så i det omtalte meget højlytte grynt... 

Så ja, så var DET moment ligesom "ødelagt" hehehe...

Vi fik sagt JA til hinanden og dette gik uden tøven eller tøsestemmer, nej nej, man kunne godt høre vores JA Hihi

Eftersom der ikke er nogen af os der er blevet gift før, gik det også lidt galt med at skulle hilse på folk efter vielsen. Jeg stod inde i kirken og sagde goddag og sådan og Anders stod udenfor... Indtil jeg så får at vide at det skal vi gøre sammen sådan noget, så mig ud og stå ved siden af Anders 

Efter vielsen og billeder ved kirken, skulle Anders og jeg ud på en lille køretur i hestevogn sammen og drikke et velfortjent glas Asti, noooom  

Derefter mødte vi op i forsamlingshuset og ja så gik festen jo igang...

Det var en MEGET romantisk dag og jeg nød det hele i fulde drag og jeg er SÅ glad for endelig at have fået min dejlige Anders som ægtemand... Juhuuu!! 

Undskylder evt. fejl, det er svært at holde styr på så mange ord

Wow! Gode billeder, smuk kjole, FLOT medaljon, lækker karet, super fedt tøj til din mand.. arh men altså!  Dejligt I havde en skøn dag!

Anmeld

17. maj 2012

Nessie

Stort tillykke med den store dag

I ser så glade og lykkelige, nogle rigtig dejlige billeder

Anmeld

17. maj 2012

BigHope13

Muhmi skriver:

Åååårh tarrrk skal du have!! Er da utrolig glad for at folk har fulgt mit lille eventyr så tæt... Det betyder meget at I herinde interesserer jer for det hele...  Det var jo en stor dag og jeg har bare lyst til at råbe til hele verdenen at jeg endelig fik ham i hus Hahaha

Tusind tak, jeg følte mig også ret speciel og skøn på en måde jeg aldrig har følt mig skøn før

Og TUSIND tak fordi du gerne vil læse om min vidunderlige dag 

hehe Ja det utroligt så spændende det er at følge med i "fremmede" folks liv ej synes bare man læser jo om alt og alle herinde og er man en hyppig læser som mig jamen så følger man bare et eller andet sted at man kender nogen.
Og bliver selv lidt beæret når nogen vil dele sådan nogle store ting med "mig"

Anmeld

18. maj 2012

lucas<3

Muhmi skriver:

Til at starte med vil jeg gerne lige sige tak til jer alle der skrev lykøskninger i min tråd, den dag Anders og jeg skulle giftes.  Det var rigtigt rart at læse dagen efter 

For det andet er der desværre ikke ligeså mange billeder med som jeg havde lovet, mange er bestemt ikke blevet særligt gode og der er mange af de prof. billeder der ikke er færdigt redigerede endnu, men jeg vil så gerne vise frem nu... Så hvis denne tråd kommer op på et senere tidspunkt kunne det være fordi jeg lægger flere billeder ind og/ellers laver jeg bare endnu en spammetråd

Brylluppet gik rigtig godt...  d. 12/05-12 kl 12.05

Det hele startede med at jeg vågnede kl. 7.15, fuld af forventning og sommerfugle i maven, men MEGA meget overskud og ingen stress... Mmm... Jeg gik udenfor og røg mig en smøg, gik efterfølgende i et varmt og lækkert bad, begyndte at ordne negle og rigtig hygge om mig selv...

Anders ringer så til mig og spørger ind til min morgengave....? Måtte jo konstatere at den havde jeg ikke fået og hans lå herhjemme, så dem måtte vi udveksle senere sagde jeg... Men nope, Anders havde lavet mig en skattejagt, med en masse små spor med søde ord... Måtte dog til sidst opgive fordi jeg ikke kunne regne hans spor ud, for selvom jeg ikke havde stress på, så var mit hovede noget kuldret og havde ikke liiiige overskud til skattejagt

Jeg fik at vide hvor den var... Og det var en medaljon med et billede af Anders og Silas (mine livs lys) i... Mmmm...

Klokken kvart over ni kommer min kusine ind af døren og SÅ kom der stress på, for så skulle der ordnes hår og ditten og datten... (Endte med et brandsår i panden pga. vildfaren krøllejern, flooot hahaha) Mit slør bliver banken halvt ind i min hjerneskal, for det skulle jo, som min kusine sagde: "Det skal sgu sidde or'nlig fast, det blæser jo en halv pelikan!" Og lige fra det bliver placeret, får en en pænt nederen hovedpine  

ALLE stresser rundt om mig som skoldede skidder, men jeg er helt rolig og har da tid til både pjat og pjank, rygning og stille og roligt tage kjolen på og alt det der nu skulle gøres...

5 minutter før kareten kommer og henter min far og jeg, er jeg klar... Dejligt... Vi bliver hentet og kører mod Nautrup kirke, en tur på ½ time i hestevogn (3,2 km fra hjemmet)

Min far og jeg står i kirken, klokkerne ringer af og så bliver døren åbnet og der bliver spillet, "det er ganske vist" på anlægget og vi begynder at gå ned af kirkegulvet.

Jeg lavede jo det (i min verden) obligatoriske og meget pinlige grynt på vej ned af kirkegulvet, fordi ALLE inkl. Anders gloede på mig og vrælede, så derfor begyndte jeg jo også at tude og dette resulterede så i det omtalte meget højlytte grynt... 

Så ja, så var DET moment ligesom "ødelagt" hehehe...

Vi fik sagt JA til hinanden og dette gik uden tøven eller tøsestemmer, nej nej, man kunne godt høre vores JA Hihi

Eftersom der ikke er nogen af os der er blevet gift før, gik det også lidt galt med at skulle hilse på folk efter vielsen. Jeg stod inde i kirken og sagde goddag og sådan og Anders stod udenfor... Indtil jeg så får at vide at det skal vi gøre sammen sådan noget, så mig ud og stå ved siden af Anders 

Efter vielsen og billeder ved kirken, skulle Anders og jeg ud på en lille køretur i hestevogn sammen og drikke et velfortjent glas Asti, noooom  

Derefter mødte vi op i forsamlingshuset og ja så gik festen jo igang...

Det var en MEGET romantisk dag og jeg nød det hele i fulde drag og jeg er SÅ glad for endelig at have fået min dejlige Anders som ægtemand... Juhuuu!! 

Undskylder evt. fejl, det er svært at holde styr på så mange ord

tillykke søde håber i havde en fantastisk dag

hils og sig det til anders os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.