Muhmi skriver:
Til at starte med vil jeg gerne lige sige tak til jer alle der skrev lykøskninger i min tråd, den dag Anders og jeg skulle giftes. 
Det var rigtigt rart at læse dagen efter 

For det andet er der desværre ikke ligeså mange billeder med som jeg havde lovet, mange er bestemt ikke blevet særligt gode og der er mange af de prof. billeder der ikke er færdigt redigerede endnu, men jeg vil så gerne vise frem nu... Så hvis denne tråd kommer op på et senere tidspunkt kunne det være fordi jeg lægger flere billeder ind og/ellers laver jeg bare endnu en spammetråd 
Brylluppet gik rigtig godt... 

d. 12/05-12 kl 12.05
Det hele startede med at jeg vågnede kl. 7.15, fuld af forventning og sommerfugle i maven, men MEGA meget overskud og ingen stress... Mmm... Jeg gik udenfor og røg mig en smøg, gik efterfølgende i et varmt og lækkert bad, begyndte at ordne negle og rigtig hygge om mig selv... 
Anders ringer så til mig og spørger ind til min morgengave....? Måtte jo konstatere at den havde jeg ikke fået og hans lå herhjemme, så dem måtte vi udveksle senere sagde jeg... Men nope, Anders havde lavet mig en skattejagt, med en masse små spor med søde ord... Måtte dog til sidst opgive fordi jeg ikke kunne regne hans spor ud, for selvom jeg ikke havde stress på, så var mit hovede noget kuldret og havde ikke liiiige overskud til skattejagt 
Jeg fik at vide hvor den var... Og det var en medaljon med et billede af Anders og Silas (mine livs lys) i... Mmmm...
Klokken kvart over ni kommer min kusine ind af døren og SÅ kom der stress på, for så skulle der ordnes hår og ditten og datten... (Endte med et brandsår i panden pga. vildfaren krøllejern, flooot hahaha) Mit slør bliver banken halvt ind i min hjerneskal, for det skulle jo, som min kusine sagde: "Det skal sgu sidde or'nlig fast, det blæser jo en halv pelikan!" Og lige fra det bliver placeret, får en en pænt nederen hovedpine

ALLE stresser rundt om mig som skoldede skidder, men jeg er helt rolig og har da tid til både pjat og pjank, rygning og stille og roligt tage kjolen på og alt det der nu skulle gøres...
5 minutter før kareten kommer og henter min far og jeg, er jeg klar... Dejligt... Vi bliver hentet og kører mod Nautrup kirke, en tur på ½ time i hestevogn (3,2 km fra hjemmet)
Min far og jeg står i kirken, klokkerne ringer af og så bliver døren åbnet og der bliver spillet, "det er ganske vist" på anlægget og vi begynder at gå ned af kirkegulvet.
Jeg lavede jo det (i min verden) obligatoriske og meget pinlige grynt på vej ned af kirkegulvet, fordi ALLE inkl. Anders gloede på mig og vrælede, så derfor begyndte jeg jo også at tude og dette resulterede så i det omtalte meget højlytte grynt... 
Så ja, så var DET moment ligesom "ødelagt" hehehe... 
Vi fik sagt JA til hinanden og dette gik uden tøven eller tøsestemmer, nej nej, man kunne godt høre vores JA
Hihi
Eftersom der ikke er nogen af os der er blevet gift før, gik det også lidt galt med at skulle hilse på folk efter vielsen. Jeg stod inde i kirken og sagde goddag og sådan og Anders stod udenfor... Indtil jeg så får at vide at det skal vi gøre sammen sådan noget, så mig ud og stå ved siden af Anders 
Efter vielsen og billeder ved kirken, skulle Anders og jeg ud på en lille køretur i hestevogn sammen og drikke et velfortjent glas Asti, noooom

Derefter mødte vi op i forsamlingshuset og ja så gik festen jo igang...
Det var en MEGET romantisk dag og jeg nød det hele i fulde drag og jeg er SÅ glad for endelig at have fået min dejlige Anders som ægtemand...
Juhuuu!! 
Undskylder evt. fejl, det er svært at holde styr på så mange ord 
Wow! Gode billeder, smuk kjole, FLOT medaljon, lækker karet, super fedt tøj til din mand.. arh men altså! 
Dejligt I havde en skøn dag!