blålige skamlæber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.433 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har lige opdaget, at de ydre skamlæber er helt blålige. kan det være tegn på graviditet. det synes jeg, jeg har hørt noget om. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Bruus

Anonym skriver:

jeg har lige opdaget, at de ydre skamlæber er helt blålige. kan det være tegn på graviditet. det synes jeg, jeg har hørt noget om. 

Ja, da jeg skulle have konstateret min graviditet, nævnte min læge at hun kunne se min livmoderhals var begyndt at blive blålig. Hun nævnte at det skete da blodgennemstrømningen blev øget pga graviditeten. Det kan også vise sin nær skedeåbningen.
Men hvis det er selve skamlæberne, så lyder det lidt voldsomt?  

Anmeld

16. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Livermoderhalsen bliver blålig, når man bliver gravid. Det fortalte min læge mig, da jeg fik en gynækologisk undersøgelse i starten af min graviditet. 

Men at skamlæberne bliver blå, det har jeg dog aldrig hørt om?  

Men jeg håber da, det er et graviditetstegn hos dig 

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

BRUUS skriver:

Ja, da jeg skulle have konstateret min graviditet, nævnte min læge at hun kunne se min livmoderhals var begyndt at blive blålig. Hun nævnte at det skete da blodgennemstrømningen blev øget pga graviditeten. Det kan også vise sin nær skedeåbningen.
Men hvis det er selve skamlæberne, så lyder det lidt voldsomt?  

Ja det er måske lidt voldsomt.

Anmeld

17. maj 2012

Camilla30

Nok ikke et symptom/tegn der kan stå alene :-) Jeg har aldrig hørt om det og har det ikke selv, ville tage en test, hvis jeg var dig

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

CBS skriver:

Nok ikke et symptom/tegn der kan stå alene :-) Jeg har aldrig hørt om det og har det ikke selv, ville tage en test, hvis jeg var dig

Det står skam heller ikke alene. Har også andre symptomer, men jeg har lige haft menstruation  Jeg har bare slet ikke blødt så meget som jeg plejer, og det gjorde jeg heller ikke sidst da jeg havde mens..

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Ja, det hedder Hegars tegn, og er et af de tegn, lægen kigger efter ved graviditetstjek, hvis man får en gynækologisk undersøgelse. Det burde dog ikke være synligt så tidligt i graviditeten? 

Nu er det jo noget tid siden, du skrev dette indlæg, var du så gravid?

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Ilya skriver:

Ja, det hedder Hegars tegn, og er et af de tegn, lægen kigger efter ved graviditetstjek, hvis man får en gynækologisk undersøgelse. Det burde dog ikke være synligt så tidligt i graviditeten? 

Nu er det jo noget tid siden, du skrev dette indlæg, var du så gravid?

Det  kan jeg stadig ikke finde ud af
Jeg tog en graviditetstest, men den viste negativ.

I morgen oplevede jeg dog en voldsom kvalme, og var lige ved at kaste op. Jeg tisser også ekstremt gult og har mange humørsvingninger.

Som sagt var min mens også noget anderledes denne gang..

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Anonym skriver:

Det  kan jeg stadig ikke finde ud af
Jeg tog en graviditetstest, men den viste negativ.

I morgen oplevede jeg dog en voldsom kvalme, og var lige ved at kaste op. Jeg tisser også ekstremt gult og har mange humørsvingninger.

Som sagt var min mens også noget anderledes denne gang..

Ja ok, det må jo være op til tiden at vise så... Irriterende for dig at gå rundt i uvidenhed!

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Ilya skriver:

Ja ok, det må jo være op til tiden at vise så... Irriterende for dig at gå rundt i uvidenhed!

Ja det er ikke lige så sjovt.. Man ved jo aldrig. Man høre så meget. Og jeg ved chancen er der, da vi havde sex med bristet kondom omkring ægløsningstidspunktet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.