Hej damer:-) håber i alle har det godt!
Jeg har lidt af en sød tand med usunde mad vaner, jeg er født og opvokset i en familie hvor vi altid spiser mad hvor der er en del olie i, ikke at vi decideret spiser oliet men det er jo i maden, og ris er der altid til mad, vi spiser ikke kogte broccoli eller gulerødder men salat med disse grønsager spiser vi ved siden af risen.
Jeg vejede på et tidspunkt lidt over 60 kg og besluttede mig om at tabe, tabte mig og vejede 3 mdr senere 48 kg jeg er 162 og det passede perfekt til hvordan min krop er bygget op. Vægttab var ikke lige på den sunde måde og det var sommertid, hvor det var virkelig varmt.
Den dag jeg mødte min mand tog jeg ca 8 kg på tabte 3 til brylluppet og efter vi var gift tog jeg stille og roligt på igen, efter 2 måneder vejede jeg pludselig 68 kg, pga vi altid spiste usundt så som lasagne kl 9 om aften og sov bag efter.
Nu når jeg er gravid havde jeg lige tabt mig til 65 kg pga a kvalme men fik appetiten her i uge 15-16 og nu står vægten på 69 imorges! Havde det slemt, og jeg ved godt det min egen skyld! Vil gerne ændre min livsstil og spise sundt men synes godt nok det svært, jeg har spist ogdrukket usundt, hjælp mig! Giv mig råd til hvordan jeg kommer igang! Er hjemmegående pga smertefulde rygsmerter.
Anmeld