Træt og sløv! Uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

mukka88

Hej Piger

Jeg er nu i uge 32 og jeg er simplethen så træt,sløv, doven og en smugle svimmel! øv det er så træls! 

Nogle der har prøvet at have det sådan ?

eller er det bare mig, der skal tage sig sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He jeg sov det halve af formiddagen i går, fordi jeg også lige ka ha sådan en dag! Ved ik med dig, men jeg sover i hvert fald ik så godt om natten som jeg plejer, så tror det kommer helt naturligt at jo tunger kroppen bliver, jo mere træt bliver man også i hovedet! Vh stine

Anmeld

16. maj 2012

mukka88

StineW79 skriver:

He He jeg sov det halve af formiddagen i går, fordi jeg også lige ka ha sådan en dag! Ved ik med dig, men jeg sover i hvert fald ik så godt om natten som jeg plejer, så tror det kommer helt naturligt at jo tunger kroppen bliver, jo mere træt bliver man også i hovedet! Vh stine

Jooo.. det kan sku saktens være nej sådan en god natte søvn findes vidst ikke lige hos mig for tiden enten ligger man dårligt eller skal man på toilet! he.. sys bar jeg er sådan utilpas, men har det også lidt underligt i halsen, så det kan jo også være noget influenza noget er du også svimmel ?

Anmeld

16. maj 2012

LSM

mukka88 skriver:

Hej Piger

Jeg er nu i uge 32 og jeg er simplethen så træt,sløv, doven og en smugle svimmel! øv det er så træls! 

Nogle der har prøvet at have det sådan ?

eller er det bare mig, der skal tage sig sammen

Jeg er 29+5 idag og synes jeg har været stort sest sløv og doven hele graviditeten igennem

Men men men her de sidste dage har jeg taget mig sammen til at få cyklet nogle ture (til og fra arbejde)
Samt gå en masse lange ture med hunden, de dage jeg ikke er på arbejde har jeg stået på step maskinen herhjemme , og synes jeg har fået så meget mere energi af det.

Tror bare det er et spørgsmål om at komme igang, selvfølgelig alt efter om man har nogle graviditets gener osv.
Har jeg heldigvis ikke

Anmeld

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
mukka88 skriver:

Jooo.. det kan sku saktens være nej sådan en god natte søvn findes vidst ikke lige hos mig for tiden enten ligger man dårligt eller skal man på toilet! he.. sys bar jeg er sådan utilpas, men har det også lidt underligt i halsen, så det kan jo også være noget influenza noget er du også svimmel ?

Ka godt lige få sådan nogle små svimmelheds anfald, men det er hvis jeg har stået i en dårlig stilling for længe. Har læste et eller andert sted at det ka være noget med nogle klemte nerver. Men tænker at du måske ska snakke med din læge og evt få tjekket din blod procent hvis det er helt tosset! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.