29+5 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

LSM

projekt-ønskebarn skriver:

Ih tak. Synes ikke helt at den ligner en rigtig stor og flot gravid mave endnu desværre til trods for at vægten siger +9 kg. Håber det kommer  

Det synes jeg heller ikke altid min gør
Altså kan sagtens se jeg er gravid, men synes ikke maven er så vanvittig stor endnu, men der er selvfølgelig også lidt over 2 måneder til termin endnu, så der kan vel nå at ske meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja lad os krydse for det så kan vi følge hinanden lidt. Ville gerne ha taget nogle flotte billeder men synes ikke at maven er der endnu til det så håber at en måned måske kan gøre underværker  

Anmeld

17. maj 2012

LSM

Ja lad os krydse for det så kan vi følge hinanden lidt. Ville gerne ha taget nogle flotte billeder men synes ikke at maven er der endnu til det så håber at en måned måske kan gøre underværker  

Jaa det kunne være så lækkert at få taget nogle smukke mavebilleder, drømmer jeg også lidt om

Anmeld

17. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tror man vil ærgrer sig hvis man ikke gør det, især hvis man bliver kæmpe 2. Gang . Ved bare ikke helt hvornår jeg gør det fordi jeg vil gerne være lidt større men heller ikke risikere at få strækmærker inden  

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Fin babymave 

Anmeld

17. maj 2012

LSM

Tror man vil ærgrer sig hvis man ikke gør det, især hvis man bliver kæmpe 2. Gang . Ved bare ikke helt hvornår jeg gør det fordi jeg vil gerne være lidt større men heller ikke risikere at få strækmærker inden  

Nej det er jo lige det, men det er jo slet ikke sikkert man får nogle
Håber jeg ikke jeg gør, men hvis så må man jo tage det med

Tror også det er en god idé at få taget de billeder, for de fleste der får dem taget, får jo et fantastisk reslutat ud af dem
Og så kan de være sjove at kigge tilbage på

Anmeld

17. maj 2012

LSM

Babymor2010 skriver:

Fin babymave 

Tak

Anmeld

17. maj 2012

projekt-ønskebarn

Krydser så meget for at jeg slipper for dem men som du siger så må man jo tage det med og det er jo heldigvis det hele værd - det der kommer ud af det

Ja præcis så det tror jeg at vi må prioritere lidt penge på  

Anmeld

17. maj 2012

Tanjadamgaard

LSM skriver:

Et lille mavebillede fra mig, taget idag 29+5

Kan i mon gætte hvad der gemmer sig derinde?

Vægten siger allerede + 13 kg , håber det holder sig lidt på standby
Håber ihvertfald ikke jeg kommer over + 20 kg

Ellers får jeg da bare alt for meget at arbejde med efter fødslen

Sikke en fin mave, jeg tror der gemmer sig en prinsesse derinde 

Anmeld

17. maj 2012

fairlady

jeg tror ikke at der nogen risiko for at I 2 kvinder, får strækmærker. Det ser da ud som om at jeres maver vokser stødt og fint.

Vær I glade for at I ikke har alt for meget vægt at slæbe rundt på!

Så flotte maver I har!!:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.