Er det bare kraftige plukkeveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

HeidiW86

Hej piger!

Skal lige hører har lige gået en lille tur på posthuset og hjem igen, i mit ene og alene stille og rolige tempo!
Men på hjem turen kan jeg mærke at det begynder at Nive i maven og det går ned i mine lår sådan foretil!!

E det bare kraftige plukkeveer?? Er i uge 36+1!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Holbæktrunten

HeidiW86 skriver:

Hej piger!

Skal lige hører har lige gået en lille tur på posthuset og hjem igen, i mit ene og alene stille og rolige tempo!
Men på hjem turen kan jeg mærke at det begynder at Nive i maven og det går ned i mine lår sådan foretil!!

E det bare kraftige plukkeveer?? Er i uge 36+1!

Alt afhængigt hvor ondt det gør, hvor hyppigt det kommer og om det bliver værre, ville jeg nok lige ringe til FG. 

Plukkeveer bør ikke gøre ondt, ved dog nogen har nogen der kan mærkes en del af fgraviditeten, men er det noget nyt for dig, så RING!

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

Holbæktrunten skriver:

Alt afhængigt hvor ondt det gør, hvor hyppigt det kommer og om det bliver værre, ville jeg nok lige ringe til FG. 

Plukkeveer bør ikke gøre ondt, ved dog nogen har nogen der kan mærkes en del af fgraviditeten, men er det noget nyt for dig, så RING!

Det er nyt har ikke prøvet det gjorde ondt på den måde før og det gør stadig ondt, men prøver lige at lægge mig på sofaen og se om det bliver bedre!
Ville bare hører om nogen havde prøvet den følelse!

Anmeld

16. maj 2012

MissTas

HeidiW86 skriver:

Det er nyt har ikke prøvet det gjorde ondt på den måde før og det gør stadig ondt, men prøver lige at lægge mig på sofaen og se om det bliver bedre!
Ville bare hører om nogen havde prøvet den følelse!

de sidste 3-4 uger af min graviditet, der kunne jeg også få plukkeveer ved fysisk belastning.. at gå en lang tur med hunden fx. og mine kunne faks også gøre ondt .. tror godt de må nive lidt, bare ikke fortsætte og blive ved med at gøre ondt

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

MissTas skriver:

de sidste 3-4 uger af min graviditet, der kunne jeg også få plukkeveer ved fysisk belastning.. at gå en lang tur med hunden fx. og mine kunne faks også gøre ondt .. tror godt de må nive lidt, bare ikke fortsætte og blive ved med at gøre ondt

Okay tak for svar!
Vil sige de gør lidt ondt skal bukke mig lidt forover for at holde dem ud, men giver dem lige lidt tid inden jeg ringer nogen steder hen! En lille tur på 10 min er åbenbart nok!

Anmeld

16. maj 2012

MissTas

HeidiW86 skriver:

Okay tak for svar!
Vil sige de gør lidt ondt skal bukke mig lidt forover for at holde dem ud, men giver dem lige lidt tid inden jeg ringer nogen steder hen! En lille tur på 10 min er åbenbart nok!

prøv og lig dit lidt ned og slap af og forstsætter det så ville jeg nok også kontakte FG hellere ring en gang for meget end en for lidt

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

MissTas skriver:

prøv og lig dit lidt ned og slap af og forstsætter det så ville jeg nok også kontakte FG hellere ring en gang for meget end en for lidt

Ja det er rigtigt! Prøver lige og se om det ikke bliver bedre!
Hvordan går det med din lille pige?? Har fulgt dig lidt på sidelinien og kan bare huske da du var ved at skulle føde og nu virker det bare som om det er herre lang tid siden!

Anmeld

16. maj 2012

MissTas

HeidiW86 skriver:

Ja det er rigtigt! Prøver lige og se om det ikke bliver bedre!
Hvordan går det med din lille pige?? Har fulgt dig lidt på sidelinien og kan bare huske da du var ved at skulle føde og nu virker det bare som om det er herre lang tid siden!

jaa, du må lige se de næste timer an og ellers kontakte ..

Jamen det går skam super godt.. hun har jo allerede rundet de 3 mrd. så synes bare det går SÅ stærkt . smil..

glæder mig til at komme til at følge dig lidt også når den bette kommer

Anmeld

16. maj 2012

Faith

Jeg er i dag 35+1 og har nøjagtig de samme smerter når jeg bevæger mig for meget.

Det man kan vurdere plukveer på er om de går i sig selv igen når man hviler. Hvis de bliver regelmæssige er det ofte rigtige veer og så ville jeg helt klart kontakte fødegangen.

Mine forsvinder sådan nogenlunde når jeg hviler mig.

Anmeld

16. maj 2012

HeidiW86

MissTas skriver:

jaa, du må lige se de næste timer an og ellers kontakte ..

Jamen det går skam super godt.. hun har jo allerede rundet de 3 mrd. så synes bare det går SÅ stærkt . smil..

glæder mig til at komme til at følge dig lidt også når den bette kommer

Ja tænk en gang 3 måneder det er jo for vildt altså!! Tiden flyver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.