Ved i hvad det skyldes/er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

onlyme

Hej

Jeg var idag ude og gå med min kæreste og vores søn på snart 10 mdr,. Det var en ok lang tur men tempoet var så jeg kunne holde til det er i 32 uge,. Jeg fik enormt enormt ondt i rykken, bækkenet og i maven føltes nemlig som de ''mavesmerter'' jeg havde da mine begyndende veer startede med min søn, vi begyndte at gå hjem for jeg troede det evt kunne være veer,. Bebs var meget aktiv, nu er der ikke rigtig mere, kun ondt i rykken, bækkenet,.!
Er dette en begyndende veer der er gået i sig selv igen eller ?
Nogle af jer der har prøvet det eller hørt om dette er sket for andre før ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en lille smule overanstrengelse, så tror bare du ska tá det helt roligt! Læg dig på sofaen, med fødderne oppe og slap af! Vh stine

Anmeld

16. maj 2012

onlyme

StineW79 skriver:

Syntes det lyder som en lille smule overanstrengelse, så tror bare du ska tá det helt roligt! Læg dig på sofaen, med fødderne oppe og slap af! Vh stine

Jeg har bare ikke lavet noget som er anstrengende hverken igår eller idag,. Givet min søn mad og lejet med ham men det har jeg gjort igennem hele graviditeten, det eneste er vi har været ude og gå en god tur,.

Men vil nu alligevel følge dit råd :-)

Anmeld

16. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at selv en lille let tur, de her dage er nok til at blive øm af, i lænden, ryggen og andre mærkelige steder. Det er bare endnu en af de tosset ting, ved at være gravid! Vh Stine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.