er hvad Ea skal på her på onsdag.. noget der hedder Gedesby lejren.. har selv været der mange gange som lille. Sidst var i 10 klasse hvor vi ikke betalte noget for at være der, men omvendt renoverede lejren.. dvs vi malede og syede nye gardiner og gjorde det hele fint og pænt igen. Er godt nok spændt på om det er blevet gjort siden.. griner.
de skal sove der til fredag.. altså 2 overnatninger uden mor og far.. Det blir godt nok spændende hvordan det går.
Ea siger hun ikke er helt glad for det, da hun er bange for at savne os. Vi har snakket med hende om at det er okay at savne os, men at hun altså sagtens kan sove der.
selvfølgelig hvis det er et stort problem ringer pædagogerne til os og vi henter hende..
jeg har 80% tiltro til at hun klarer det, men der er altså stadig 20 % der siger mig at det vil hun bare ikke når det kommer til stykket.
jeg kører i jysk i morgen og ser om jeg kan finde en fin børne sovepose hun kan få med, så har hun noget at glæde sig til at sove i. Ellers ville hun skulle bruge min.. og det er måske lidt kedeligt.
Så
for at min store pige klarer udfordringen.. 
Anmeld